Gå til innhold

Dere med termin i begynnelsen av oktober...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere? Jeg synes jeg har lagt på meg så lite. Bare 8 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10. oktober, og har egentlig ikke lagt på meg noe særlig. har lagt på meg mellom 4 og 5 kg, men så gikk jeg ned 4 kg til å begynne med, pga av dårlig apetitt.

Men nå har jeg jo spist akkurat som før i flere månender og ikke rørt på kroppen pga av manglende energi, og smerter i magen når jeg går. Men jeg merker jo at det er en GOD del muskler som mangler ;)

Skrevet

jeg har også bare lagt på meg 8kg ! nå har terminen min blitt forandret enda en gang da fra 25. september til 5. oktober... begynner å bli lei av å ikke vite hvilken dato jeg skal gå etter...

uansett så var jeg ganske trent før jeg ble gravid, og har stått imot søtsuget (selvom det er drit vanskelig). legen min sier at det er noe av grunnen til at jeg ikke har gått opp så mye.

Skrevet

termin 4 oktober og har lagt på meg 11 kg:( men tror mye av det er vann, virker sånn...

Skrevet

jeg har termin 2 oktober og jeg har bare lagt på meg 5 kg jeg også

Skrevet

Vekt før svangerskap 88. Vekt nå i uke 34 (termin 16/10) 84 kg.

Skrevet

har termin 19 okt å har lagt på meg 7 kilo

Skrevet

Termin 5 oktober, og er fortsatt på minus fra startvekt..

Dette er dog heeeelt normalt for meg og min kropp, og jeg kjenner til alt rundt det da det er tredje barnet jeg venter.. ;)

Noe er normalt for noen, annet for andre.

Du har sikkert bare gått ned i deg selv, også er de kiloene babyen og alt dens tilbehør.

Skrevet

Nesten 18 kg. Er 34+1 i dag, termin 11. oktober 09. Men har stått stille i nesten 2 uker nå!:) Så er ikke så sikkert at det blir så ille. Jm og lege sier ikke noe negativt om det heller. Regner meg at det forsvinner fort etter fødselen:) (håper iallfall det).

Skrevet

Det var godt at du også kunne dra snittet litt opp Tigerpote. Jeg har termin 1. oktober og har gåt opp 19-20 kilo! Orker ingenting og eter alt jeg kommer over, så hva kan jeg vente. Men håper/regner også med at det går ganske greit av etter fødselen. Det MÅ det bare!

Skrevet

HAHA, jeg pleier å gjøre det jeg:) På alle vekttråder, og på tråden om midjemål! Ingen årsak, du, bare hyggelig;)

Jeg orker ikke så mye jeg heller. Er i karantene også nå, venter på svar om vi har svineinfluensa. Er ganske forkjølet, men ikke veldig syk. Føler oss litt spedalske for tiden.

Skrevet

Å, stakkars deg! Håper virkelig ikke at det er svineinfluensa da. Og håper du blir raskt frisk så du kan samle krefter fremover nå:)

Skrevet

har termin 8 oktober og har lagt på meg 9 kg nå..., men synes magen plutselig strutter veldig nå i den siste uka...

Skrevet

Ja, håper jeg blir frisk snart. Fikk Tamiflu av legen, men tør ikke å ta det. Jeg har ikke feber og er ikke veldig syk. Har dessuten veldig god matlyst... I går lagde jeg trollkrem:) Så jeg tror vi bare er forkjølet.

Skrevet

jeg har lagt på meg hele 11 kilo, har termin 4.oktober.

Men kiloene vises forunderlig lite, synes jeg! Har ikke blitt noe særlig blubbete noe sted, og jeg var ikke noen tynn-ass før heller.

Skrevet

Jeg har termin 25okt, og har gått opp 11kg så langt, de siste to kg iløpet av bare de to siste ukene. Men så har jeg blitt mer matvrak de to siste ukene og, myyye mer enn jeg har hvert før!

Skrevet

Mente å si jeg har termin 23okt...hehe, vet ikke hvorfor jeg skrev 25...?hmm, kanskje det er da jenta kommer ;)

Skrevet

Har termin 12 oktober. godt opp 14 kg , sist æ veide mæ. det e vell 2'3 uka sia. Men ikke noen av de kg vises :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...