Gå til innhold

Noen erfaringer med Kaiser lammeskinnspose??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fin og varm pose, men ungen lukter fårikål:(

Skrevet

huff..det er det verste jeg har hørt. Kjedelig. Da blir det ikke den iallefall.. forslag til andre fine poser?

Skrevet

Eg har den til min unge å den er kjempegod:) Hu er aldri kaldt når hu sitter i den å det er kaldt ute! Den kan lukte litt sau i begynelsen men du ska jo lufte den godt, eventuelt rense den før du tar den i bruk.. det står det jo på den at du må gjere. Aldri opplevd at min unge lukter fårikål i alle fall.

Den e ganske genial da du kan ta den i fra kvarandre å bruke den eine delen i bagvogna som underlag og ein i sportsvogna, når det ikkje så kaldt ute da så klart..

Har hatt min i over 1 år og kjenner mangen som har den å alle er kjemefornøyde, anbefaler den på det sterkeste:)

Skrevet

Vi hadde til storebror. Vi har vært kjempefornøyde og har aldri lagt merke til noe sauelukt:) Denne vinteren skal lillebror ha den.

Den er litt åpen oppe ved skuldrene så når det er veldig kaldt må man ha på en jakke eller tulle rundt et pledd for at det ikke skal bli trekkinn øverst, men bortsett fra det er den helt perfekt!

Skrevet

Me er fornøyd me.

Brukte eine delen som underlag i vogna i 4-5mnd før vinteren kom, så fekk nok lufta ut sauelukta i såfall. Har aldri lagt merke til at den lukter i grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...