Gå til innhold

Nå vil jeg ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin om to dager og nå er jeg lei av å vente. Hvorfor er det meg som alltid må gå over termin og det så til gagns! Buhu!! *Syteklagesyte* Trenger virkelig noen gode råd om hvordan holde ut de siste dagene her altså... Jeg må helt sikkert vente på overtidskontroll og igangsetting denne gangen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen gode råd til deg, jeg, men jeg har også to dager til termin og begynner å bli smågretten... :/

Nå er vi ikke over termin enda, da, så det er jo ikke sikkert du må gå så lenge og bli satt i gang!

Jeg syns det er fryktelig kjedelig å gå her og vente og vente og vente mens "alle" rundt meg føder i hytt og pine!

Har du absolutt alt klar til babyen kommer? Den berømte Bagen også?

Jeg har spart bl.a bagen til slutt, sånn at jg har noe å ta meg til :) Tror kanskje jeg skal begynne å planlegge den litt grundig snart ;)

Skrevet

Hmm.. Ja, bagen står jo nå der, med noe oppi, men har ikke planlagt den skikkelig nøye. Jeg har født to ganger før og begge gangene ble fødselen satt i gang så var ingen dramatisk avreise til sykehuset. Og er akkurat som om jeg er innstilt på at det blir slik denne gangen også. Men jeg vil jo ikke det! Jeg vil ha stort splæsj med vannavgang og en smånervøs vordende far som ikke helt vet hvilket bein han skal stå på, smerter og hasardiøs kjøring til føden!! hehe.. kanskje ikke helt det siste, men litt mer action sammenlignet med tempoet som har vært i stua her i det siste hadde ikke vært så dumt. Sukk.... Hvorfor kan man ikke bare nyte roen de siste dagene... hvorfor må man bli så lei.. hvorfor må JEG bli så lei? Eller kanskje jeg egentlig ikke er så lei, er bare urolig av å ikke vite NÅR... Kontrollfreaken i meg bør kanskje få litt orden på denne fødebagen så pappaen slipper unnna med værste pakkejobben... jaja..

Krysser fingre for at vi føder i løpet av helgen jeg ;)

Skrevet

Ja, helga er bra! Vannavgang med et stort splæsj og rier som tar seg opp i et passende tempo. En småstressa pappa og unger som er vel plassert hos barnevakt :)

Lykke til lady purple! :)

Skrevet

Helt enig. Vil føde snart jeg også. Er 9 dager over terminen og her skjer det jo ingenting.

Skrevet

4 dager over her og gått med konstante maserier og noen smerter fra helvete i korsryggen siden onsdag formiddag.. ikke sovi siden natt til tirsdag.. så JA begynner å bli frustrert..

Skrevet

termin på tirsdag jeg da, å er dritt lei alt vondt å alt...

syns det kan sje i løpe av helga vartfall. har lite lyst til å gå over termin;/

Skrevet

Huff! Stakkars deg!

Men: husk at uansett så skal babyen ut:) :) gikk selv 14 dager over og var på randen til å klikke HVER eneste dag de siste 4 ukene!!!!! Jeg syns du har rett til å syte jeg :) hehehe!

Liker du å bade så ta deg et bad nå, for man må jo vente så lenge etterpå, stapp i deg mat du ikke bør spise under ammingen, ikke gidd å stresse med alt og kjemm de gode sparkene:)

Ønsker deg all lykke til og håper du får snart!

Skrevet

hehe kansuler hele svangerskapet! Kommer jo ikke til tiden vi avtalte likevel ^^.

Skrevet

Jeg vil heller ikke mer!!!! :( Termin i morgen å er så LEI, UTÅLMODIG og alt som verre er. ALT er klart her, eneste som mangler er babyen!! ;) Verste er alle som føder rundt meg, flere uker før termin for ikke å snakke om alt tytet om: "skjer det noe?" eller "kommer hun snart". Gikk på overtid sist også men hadde INGEN planer om det denne gangen!! :( Får trøste oss med at ungene har det godt inni magene våre, ellers hadde de vel ikke giddet å være der enda!! :)

LYKKE TIL TIL OSS ALLE! Krysser fingrene for babyBOOM i helgen ;)

Skrevet

Ja har faktisk lurt på å ta en tur til svømmehallen - kan jeg det forresten? Har ikke mistet noen propp eller noen blødninger, så i teorien er det jo tett opp til babyen ... badekar har vi nemlig ikke hjemme, enda.

Skrevet

Hmm... ja begynner også å bli lei alle kommentarer, sms og telefoner om vær og vind bare for å sjekke lissom. Vet jo at folk mener det godt, men, æsj.... Jeg og er utålmodig! Hjelper ikke at de også er det. Men nå skal vi føde i helgen alle sammen! Dermed basta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...