Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 melodi, nøtteliten For med denne sangen sjansen jeg nå tar, du bør rydde mer, den saken er jo klar. Kanskje se litt mindre TV, bruke kroppen lite grann, ja jeg vet om ganske mye du kan gjør’ hvis det går an. Ser du oppvasken som flyter på vår benk? Hopper sokker oppi kurven selv? Ja tenk! For hopp og sprett og tjo og hei, det gjør de ikke det vet jeg, for de blir puttet oppi der av meg.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 jeg synes det er litt drøyt.. Man trenger ikke spell out for hele selskapet hvor lat han er på en dag som skal være for at dere skal vise deres kjærlighet for all slekt og venner. Tror han vil føle seg litt ydmyket. Enn om at han lager et dikt om hvor lat og hjelpesløs du er, på andre ting..? Synes man skal holde seg til å si pene ting til hverandre på bryllupsdagen jeg, selv om det var vittig nok. Hadde passet bedre i hans bursdag/moro vennelag el.l (bortsett rfra introen da)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Den var stygg! Hadde jeg ikke brukt!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Greit med humor,men syntes den kan taes opp i en annen sammenheng jeg..heller gi mannen din litt kreditt på en kjærlighetsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå