Mamma til 2 søte jenter Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Jeg bruker Libero sine ammeinnlegg. Har også brukt ullinnlegg, men har i det siste gått over til Libero sine fordi jeg ikke er sår lengre og fordi jeg hele tiden lakk igjennom med ullinnlegg. Nå med Libero sine slipper jeg det. Hadde også prøvd ammeinnlegg fra Avent og de synes jeg ikke var noe bra. Selve innlegget løste seg opp etter kort tid hos meg, noe som derimot ikke skjer med Libero sine. Hadde vært gøy å høre om andre sine erfaringer. Det finnes jo mange merker osv...
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg likte best ammeinnleggene fra Boots. Store og myke, og satt ikke fast selv i starten da jeg var litt sår.
Fire småtroll Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Bruker Chicco sine, synes ingen kan måle seg med dem.. De er tynne og behagelige, samtidig som de er fyllt med lignende stoff som bleier. Det gjør at melka trekkes inn i innlegget og kapsles inn så overflaten kjennes tørr nesten uansett hvor mye du lekker. Har ikke funnet noe annet innlegg med den effekten. Chicco har vær vanskelig å få tak i en stund, det var apotekene som hadde dette merket før. Jeg har derfor kjøpt de på nett (apotekhjem.no), men hørte noen rykter om at de skulle tilbake til butikkhyllene siden etterspørselen etter akkurat disse innleggene er så stor.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Jeg bruker coop sine innlegg. De funker fint vanligvis. Men akkurat nå er den ene pupper overfull, så det renner en dl ned mens hun spiser på den siden, og da funker jo ingenting utenom kanskje håndklær. Ha ha:) Mislikte chicco sine av samme grunn som Kristin1974 likte de. He he, men stemmer at de har sånn bleieoverflate ja. Om man liker det, så er de nok fine. Natusan sine syns jeg henger fast i brystvorten forresten, så de unngår jeg som pesten. Avent sine er helt greie, men de er ikke noe bedre enn coop sine og koster dobbelt så mye. Ullinnlegg lekker jeg gjennom.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 med andremann brukte jeg bare lansinoh, som jeg bestilte fra ebay, hehe:-D Det er de aller beste jeg har prøvd, rett og slett. Fine på formen, ikke for store og ikke for små, holder seg tørre, og melken blir til gele, som i bleier.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Jeg har også likt chicco sine best. Avent var fæle (begge av samme grunn som nevnt over) Jeg kjøpte også på www.apotekhjem.no, men kjøpte litt for mange pakker - denne gangen har jeg ikke trengt like mange og lenge som etter førstemann. Jeg sitter derfor med en del chico-pakker - hvis noen vil kjøpe, kan de få dem for 50,- pr. pakke (vanligvis kr 60,-). Greiest hvis man bor i Oslo / Akershus vest, slik at man slipper porto, da... :-)
yret Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Jeg lekker rett igjennom billiginnleggene - dessverre. Bruker Medela sine som er kjempegode, men dyre. 70,- for 30 stk er i dyreste laget.
Style_hunter Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Har prøvd de fleste på markedet. Libero, Natusan, Medela, Chicco og Avent. Natusan og Medela er de værste jeg har vært borti. Chicco er bra da de tar veldig godt inn melka, men favoritten er Avent da de er mykest selv om de kan bli litt våte spes om morgenen. Bruker nå Avent med ull-innleggene utenpå. Tror dette er veldig individuelt også utfra hvor mye man lekker:)
stjertløvetann Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 Jeg brukte chicco, og var strålende fornøyde med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå