Gjest 5 andre Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Det er jo ikke så mye som kan være organisert mtp leker og aktiviteter i en sånn bursdag. Har liten erfaring med barnebursdager, og lurer på en ting... I den ene bursdagen vi har vært på, brukte de "flasketuten peker på", som lek for gaveoppakking. Hvilken andre aktiviteter passer for dette? Merker at jeg ikke eier fantasi :-P
Uro4 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 vi har ikke hatt organiserte leker.. Tiden har gått så fort alikevel.. Brukte flasketuten til gaveåpning..Ellers gikk tiden så fort at vi hadde ikke rukket å leke noe mer..
reven37 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Vi har pleid å ha fiskedam når godteposene skal deles ut. Alle barna på rekke og bursdagsbarnet får fiske først :-) Dette har vært stor suksess i flere år ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå