Gå til innhold

Barnebursdag - 3årsdag..


Anbefalte innlegg

Gjest 5 andre
Skrevet

Det er jo ikke så mye som kan være organisert mtp leker og aktiviteter i en sånn bursdag. Har liten erfaring med barnebursdager, og lurer på en ting... I den ene bursdagen vi har vært på, brukte de "flasketuten peker på", som lek for gaveoppakking. Hvilken andre aktiviteter passer for dette? Merker at jeg ikke eier fantasi :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke hatt organiserte leker.. Tiden har gått så fort alikevel..

 

Brukte flasketuten til gaveåpning..Ellers gikk tiden så fort at vi hadde ikke rukket å leke noe mer..

 

 

Skrevet

Vi har pleid å ha fiskedam når godteposene skal deles ut.

 

Alle barna på rekke og bursdagsbarnet får fiske først :-)

 

Dette har vært stor suksess i flere år ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...