erteposen + 4 Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Han vil ikke slutte å le bare fordi jeg har vaska alle papirammeinnlegg fra avent, en ren bleie og crocsa til minstemann i vaskemaskina. Skal jeg kaste han ut?
fox`y Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 hehehehe måtte bare le jeg også nå:) men du kan sikkert kaste han ut hehe. Han ler vell like bra når han kommer tilbake.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Ja, det syns jeg!! Han kan sitte på trappa til han er ferdig å gjøre narr!! Hihi Jeg vasket forøvrig en BRUKT bleie i vaskemaskinen. Ikke noe sjakktrekk. Jeg måtte riste hvert enkelt plagg for gelekuler (tusenmillioner av dem!!) og deretter vaske klærne flere ganger.. Aff... Så jeg føler med deg, men flirer litt likevel
1+2=3jenter Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Tror kanskje det kvalifiserer til lovlig latter;-) Hehe.. Du får tenke på at du herved har gitt han litt lengre levetid, en god latter forlenger som kjent livet:-)
erteposen + 4 Skrevet 28. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2009 Grrrr....Jeg er ikke klar for å le av det helt enda!! Jeg kasta mobilen i veggen fordi den ikke passa i laderen til ipoden. Kanskje den berømte ammetåka kom allikevel, eller det kan være tvillinger som IKKE sover om natta. Ok..nå smiler jeg litt:/
The Bad Gal Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Hahahaha, bare du ikke putter tvillingene i vaskemaskinen og plugger mobilladeren i ræva på mannen din, så glemmer han det sikkert snart skal du se:-))
Gjest Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Pust dypt, kjøp ny mobil og tenk at om hundre år er allting glemt! Gelekuler på klær er bare kledelig, og ammeinnlegg gjør seg nesten like fint nyvaska som uvaska. Neste gang putter du mannen i vaskemaskina, så får han litt innsideinformasjon om livets realiteter, og så kan du sitte utafor og le (dessuten kan han plukke resten av gelekulene mens han er der inne)
Gjest Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Hahahaha! Jeg trodde jeg gjorde rare ting i ammetåka
meg & to små vampyrer Skrevet 28. august 2009 #10 Skrevet 28. august 2009 He he:) Godt å høre at det er flere enn meg som går litt i spinn for tida. Jeg begynte å grine over en kake jeg klarte å rive i biter (ja, det høres rart ut, men det skjedde) og ble sinna da svigermor foreslo å bake kaken for meg. Og så foreslo mannen min det samme og da begynte jeg hvertfall å grine. Det rare er at jeg misliker å bake kaker veldig sterkt, men plutselig var det så viktig at akkurat jeg gjorde det. Ha ha. At jeg klarte det samtidig som babyen var en skrikerunge hele dagen...
Mille** Skrevet 28. august 2009 #11 Skrevet 28. august 2009 Hehehe.....for en teiting asså! Skilsmissegrunn spør du meg. *jubler over å være ferdig med ammetåke og nattevåk* ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå