Gå til innhold

Har Linni mistet barnet???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det?? Pga det seneste innlegget?

Skrevet

Ja, hva ellers kan være det "verste som kan skje"?

Hun skrev jo ikke noe mer...

Forferdelig trist om det har hendt noe med barnet hennes!

Skrevet

Huff. Får virkelig håpe det ikke er det!!

Skrevet

Hmmm,noe fælt har hun opplevd,om hun har mista barnet vet jeg ikke....

Skrevet

Ja, det er det verste som kan skje meg i alle fall. Uff, blir kvalm av å tenke tanken!

Skrevet

Men jeg tenker som sånn at hun nok ikke hadde vært i stand til å ta bilde seg selv og blogge dagen etter hun har mistet babyen sin. Det er nok noe annet!

Skrevet

det er nok noe annet ja.

tror ikke det første hun har tenkt på er bloggen.

den har jeg kommet til å gi fint f*en i ja.

det er nok noe som ikke er SÅ ille. men en viss overdrevelse.

eller kanskje noe med Bernhad

Skrevet

Det var jo et par på babyverden som var la inn innlegg om at de hadde mistet babyen i krybbedød samme natt, her om dagen. Så folk kan finne på å dele det mest utrolige i et sjokk...

Skrevet

kanskje hun ikke har kjent spark og blitt fra seg eller noe... ikke noe god følelse det men alt gikk sikkert bra

Skrevet

Slik jeg leser det så ser det ut som om at hun har fått angstanfall som følge av halsbrann..

Skrevet

Så kom jo forklaringen likevel. Høres unektelig ut som kombinasjon av halsbrann og angstanfall. Godt det ikke var verre, men hvis det er det "verste hun har opplevd noensinne", må jeg si at hun har tatt morens dødsfall med knusende ro.

Skrevet

Det der var unødvendig, 11:05.

Skrevet

Du skjønner jo at hun mener det verste hun noen gang har opplevd når det kommer til fysiske tilstander7sykdommer.

Utrolig unødvendig sagt anonym 11:05.

Jeg ble kjempeglad når jeg leste at alt gikk bra:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med Linni Meister som provoserer folk så voldsomt? Hver eneste gang noen lager en tråd om henne ender det alltid opp med drittslenging! Alle her inne burde vite hvor UTROLIG skremmende det kan være å ikke kjenne liv i magen!

Skrevet

Jeg var en av dem som alltid ble provosert av Linni. Men etter at jeg ble fast leser av bloggen hennes har jeg endret oppfatning helt. Hun virker veldig sympatisk og engasjert. Og godt det bare var halsbrann og ikke noe verre. Vi vet alle her at det er forferdelig å ikke kjenne liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...