Gjøkeredet③ Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Skjer så lite på barnevognsdebatten at jeg prøver her i stede.. Er det noen som har noen erfaringer med denne søskentrilla?
Gjest Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 Jeg har den til mine gutter (13,5 mnd mellom), har bare blitt brukt i 2 uker så langt, men er kjempefornøyd med den. Den er veldig god å trille, lett, enkel å legge sammen, tar liten plass i bilen og begge ungene trives godt i den:-) Den er smalere enn liknende vogner (oth og tfk, kiket på disse og)og har den lengste baggen og ryggen på sportsvogna. Men du bør kjøpe 09 modellen fordi der er det kommet endel forbedringer: enklere å klikke av og på baggen, glidlåser på handlekurvene under slik at man lettere kommer til, sportsdelen kan nå settes i mer oppreist stilling og den har uv skjerm i kallesjen. Eneste jeg savner som tfk enkel vogna mi har er justerbart fotbrett og håndbrems. Men men man kan ikke få alt heller:-) Så jeg vil virkelig annbefale vogna:-) Såvidt jeg vet får du den billigst på babyplaneten.no, jeg betalte 8500 med bag, regntrekk og myggnetting. Bare et par ukers leveringstid og veldig bra service. Lykke til med vognvalget, letet leeeenge selv før jeg bestemte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå