Gå til innhold

Inspirert av puppetråden: wonderbra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som sverger til det. Hvordan er de? Skal puppene se større ut, eller blir de bare pushet opp til himmels?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wonderbra er et eget BH-merke. Så de har flere typer..Noen somløfter, noen forstørrer, noen "presser de sammen, noen gjør alt...

Er man SPINKEL og har små puppper sunes jeg de som nesten er "trekant-BH" med spiler på sidene (yttersidene) og bere halveiss under er super for å lage kløft..Puppene blir ikke særlig større, men det er ok om man er tynn,- men man får super kløft og "struttepupper" om man ikke viser den....

Er man fyldierer selv,- men puppene bare små, er en vattert BH,-med plass for ekstra innlegg det beste :o)

Skrevet

Takk for svar:-)

Vanskelig å fine gode bher. Liker ikke push-up, men trenger litt fyll.

Skrevet

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=EC-249810&page=1&cgname=OSBRPVERVIL&rfnbr=5708

Den er veldig bra. Jeg som åpenbart har lite å by på ref. forrige tråd, opplever den ikke som ekstremt push-up, men som en BH som gir et fint frontparti! Hvis man har store pupper, går jeg ut fra at effekten kan bli litt i overkant.. Victorias secret er i det hele tatt helt fantastisk, vet ikke hva de gjør, men "alt" passer og forbedrer! Sett av god tid til å surfe på sidene, de har så vanvittig mye (inkludert wonder bra). Men det blir ikke superbillig, altså. Toll kommer i tillegg, men uansett er det ikke dyrere enn å gå i undertøysforretning i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...