Gå til innhold

Noen ganger blir jeg bare så satt ut....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 år og på nettby? Min gutt på 7 vet en adresse på nett han: nrk.no/barn! Ellers er han ute og leker.... Så små barn bør ikke sitte på nett uten tilsyn, det finnes så utrolig mange gale mennesker rundt omkring.....

Skrevet

Jenta er fremdeles redd for å være hjemme alene ifølge mora....Synes jeg ser den lille jenta alene hjemme og chatter på nettby...Sykt spør du meg!

Skrevet

Ja, helt sykt! Men mora sier ingenting om at jenta ikke har noe på nettby å gjøre....

Skrevet

jeg er kanskje litt sær men min 10åring får ikke gå på nette aleina. han har ikke spurt om å få noen nettby profil eller andre ting enda heller. men jeg syns ikke små barn har noe på slike nettsteder og gjøre. det skjer rett å slett altfor mye dritt slike steder...

Skrevet

Du er slett ikke sær! Barn har ingenting på slike nettsteder å gjøre. Min er "bare" 7 enda, men han får heller ikke sitte alene de få gangene han har tid til å sitte ved pc'n. Det er så mye dritt overalt, så det er best å passe på!

Skrevet

Jeg er ikke på nettby selv men ei venninne som er der sier det er helt sykt...det dreier seg stort sett bare om en ting...

Jeg har heldigvis så små barn enda at det er et ikke-tema men vet at når den dagen kommer skal internett-bruken være overvåket til de er ganske så gamle!!!Jeg er skikkelig hønemor da hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...