Gå til innhold

Kranglet med barnefaren, skadet barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kranglet max i går, begge er like sta, og jeg skrek som en gærning!! I dag snakket vi om abort og begge begynte å grine. Tror ikke noen av oss vil være uten hverandre, men vi vil ikke krangle heller....

Jeg er kun 7 uker på vei, og dette er en kritisk tid for babyen. Kan jeg ha skadet d med å bli så sint og lei meg?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt, ta deg sammen!

Selvfølgelig blir ikke barnet skadet av dette - hva er det du ser for deg at skal kunne skje??

Hvis du er så usikker på slike banale ting - i tillegg til at du allerede nå har problemer med barnefaren... Vel, da ønsker jeg deg VIRKELIG lykke til videre..

Skrevet

Oi, du var trivelig gitt!

Skrevet

Er vel enig i at dere begge bør ta dere sammen, sett dere rolig ned og snakk ut om hva som plager dere. Om dere klikker, kommer ikke samtalen langt.

Dere bør være litt på samme bølgelengde når det gjelder ungen.

Jeg tror nok ikke du skada barnet på noe måte, men kjefting/smelling er vel ikke det optimale for deg nå.

Kanskje dere kan skrive ned hva som plager dere og ta opp et og et punkt og vær enige i at dere skal snakke og ikke rope og kjefte.

Kommunikasjon er viktig, kanskje dere rett og slett bare misforstår hverandre. Evn dra til en terapaut eller ha med en annen 3. part dere stoler på.

Skrevet

Hei!

Ta det med ro, det lille barnet i magen din sitter nok godt fast og kan ikke påvirkes slik at det blir skadet av noe slikt.. =)

Man får så mange rare tanker når man er gravid, og blir så redd for å skade babyen. Jeg var nesten redd for å trykke for hardt da jeg satt på do, hehe, redd for å trykke han ut. hehe....

Og forresten da tror jeg min sønn på 1 år skulle være ganske skadet. Hehe.. Uff var så hormonell gjennom svangerskapet atte.

Var som å ha mensen i 9 mnd.

Det er godt du setter ord på tankene dine, og ikke blir gående å være redd for slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...