Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Hva mener dere er den perfekte første date?))
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 En dame med glimt i øyet som spiser mat fremfor å drøvtygge på salat!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 hehe, spurte mannen i huset her. Og han sa ja hvis man går ut å spiser så vil de helst ha en dame som faktisk spiser, ikke noe pille i salaten greier. De liker damer som tørr å spise, tørr å drite seg ut. Noen som er seg selv, de merker fort om man later som man er noen eller ikke tørr å være seg selv. Så vær deg selv, spist en god middag. Noe mer kan man ikke si da jeg ikke vet hva dere skal gjøre på denne daten. Men ikke hopp i kassa med han første gang iallfall, da virker man litt vel villig eller lett på tråden. Men kos gjerne hvis det passer seg. Og gå hjem og legg deg og vent til han ringer eller smser deg. La han ta første kontakten igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Da blir det den perfekte date da!!!))
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Invitere noen hjem til en bedre middag, gjerne hos mannen. Han skal ha gjort seg flid med maten, gjort rent på do og på kjøkkenet. Han skal være høflig og sjarmerende.. Dele en vin, prate og bli kjent uten støyende musikk. Det sier samboeren min.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 PS! Samboeren min hadde pult på første daten uten å mukke.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Inviteres hjem på middag og sånn altså....I Like:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå