Gå til innhold

Nå tror jeg jamen det er min tur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 1/2 uke før termin... Har ikke sovet mer enn kanskje en halvtime tilsammen inatt...Hatt jevnlige tak både i mage og rygg... Er ikke helt regelmessig ennå, så venter til det tar seg opp og blir litt mer jevnlig før jeg ringer sykehuset... Spise litt og prøve å sove litt nå, så får vi se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til å får håpe det :)

Skrevet

Lykke til;) Kunne ønske det var min tur snart..

Skrevet

...eller ikke...:( Det har ikke gitt seg, men dabbet noe av... Etter ikke å ha fått sove noe inatt, vil jeg gjerne at det skal ta seg opp og bli VONDT!!!

Skrevet

oj så spennende , prøv å gå litt rundt kanskje det da tar seg opp igjenn:) heia heia må ikke stoppe opp nå vel

Skrevet

Åssen går det, blitt noe mer action på deg? :-)

Skrevet

Vel... Sitter nå her med de uregelmessige riene jeg har hatt i hele natt... Kommer i rykk og napp, men blir liksom ikke helt regelmessige... Men vonde er de, så håper de gjør nytte for seg der nede :) Har ikke ringt sykehuset, venter liksom på at de skal bli mer regelmessige først...

Skrevet

Tar forresten gjerne imot gode tips for å få fortgang og regelmessighet i de riene som allerede er der... Tekte å ta med meg mannen på en kosestund senere idag, eller er ikke det bra hvis det driver og åpner seg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...