Gjest Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 3 1/2 uke før termin... Har ikke sovet mer enn kanskje en halvtime tilsammen inatt...Hatt jevnlige tak både i mage og rygg... Er ikke helt regelmessig ennå, så venter til det tar seg opp og blir litt mer jevnlig før jeg ringer sykehuset... Spise litt og prøve å sove litt nå, så får vi se...
mor te tre Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Lykke til;) Kunne ønske det var min tur snart..
Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 ...eller ikke... Det har ikke gitt seg, men dabbet noe av... Etter ikke å ha fått sove noe inatt, vil jeg gjerne at det skal ta seg opp og bli VONDT!!!
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 oj så spennende , prøv å gå litt rundt kanskje det da tar seg opp igjenn:) heia heia må ikke stoppe opp nå vel
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Åssen går det, blitt noe mer action på deg? :-)
Gjest Skrevet 28. august 2009 #8 Skrevet 28. august 2009 Vel... Sitter nå her med de uregelmessige riene jeg har hatt i hele natt... Kommer i rykk og napp, men blir liksom ikke helt regelmessige... Men vonde er de, så håper de gjør nytte for seg der nede Har ikke ringt sykehuset, venter liksom på at de skal bli mer regelmessige først...
Gjest Skrevet 28. august 2009 #9 Skrevet 28. august 2009 Tar forresten gjerne imot gode tips for å få fortgang og regelmessighet i de riene som allerede er der... Tekte å ta med meg mannen på en kosestund senere idag, eller er ikke det bra hvis det driver og åpner seg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå