Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også her, hoster som et HELVETTE og får IKKE sove, har endelig fått minsta til å sovne igjen, etter at jeg hostet henne våken. Så nå har jeg lagt meg på stua.... Sove kan jeg visst drite i :(

Skrevet

jeg er her:) vil sove men hersens halsbrannen irriterer + at ventetiden gjør meg gaaaaal :P

Skrevet

Me too!

Skrevet

Kjedelig å være syk! Har du drukket vann med honning og sitron? Det kan hjelpe. God bedring!

Ser at flere og flere logger av og snart er det min tur og.

Skrevet

Blir oppdatert på nett og sett noen tv-serier, er ikke noe mål, heller en konsekvens av manglende søvn.

Skrevet

liker ikke honning:( men men.. melk funker enn så lenge... har vel alle lagt seg før jeg rakk å skrive igjen.. langt er dere på vei? :)

Skrevet

Ser på home and away på youtube jeg..

Tenker å legge meg bare episoden jeg ser blir ferdig.

ikke no vits å sitte lengre oppe nå - især ikke siden jeg er trøtt konstant! haha :P

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke lærer fra natt til natt..??

;o)

Skrevet

Er ikke gravid, ingen planer om å bli det heller.

Skrevet

Ja, det er sant..

;o)

Hehe

Skrevet

Jeg er våken :)

Skrevet

Er det noen som vet om det er lov og se i Barneverns mappen sin?

Skrevet

Jeg har ikke drukket noe honning greier, da kommer det i retur :P

Men mammaen min var her, her om dagen, og laget hønsesuppe til meg. Smaker kanskje ikke best i verden, men det løsner og hjelper. Og må innrømme jeg ville krype opp i mammas fang, det var akkurat som å være lita igjen, mamma lagde det alltid da jeg var syk som lita..

Godt å ha mammaen sin!!!

Er dritlei av å være hjemme, gleeeder meg til mandag. da får jeg kanskje lov til å jobbe igjen..

Skrevet

hvs det er din egen har du rett til å se hva som står i den ja.

Skrevet

godt å bli skjemt bort en gang i blant :-)

Skrevet

Takk for svar :) Ja det er min egen, jeg mener også jeg har rett til å se i den. men bv der jeg kommer fra mener jeg ikke har det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...