Gå til innhold

Hvordan fant du bam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gammel dibber og har visst om bam siden før det ble opprettet. Det var omtrent ikke aktivitet her det første året, men så har det blitt bra fra i fjor sommer og fått et nytt løft de siste ukene. Jeg savner ikke dib, har det bedre her jeg hører hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget BM ved rene tilfeldigheten. Søkte på et tema, fikk en referanselink hit av søkemotoren og oppdaget at her var det jo en hel del annet også som ble debattert. Sannelig også en sak som det fristet å svare på.... Og siden jeg LIKER å delta i en god debatt som også kan utvikle mitt eget resonnement benyttet jeg anledningen og fikk meg et medlemsskap. Litt senere også et akseptabelt nick, slik at jeg slapp å være en stadig "anonym".

Lurer på om jeg HELT hører hjemme her. Merker det er litt flere enn jeg setter pris på som bruker forumet som et "avfallssted" for å bli kvitt eget edder og galle, i stedet for et saklig debattsted. Og tror nok mange synes jeg har en litt "tung" debattstil. Det får så være. Jeg er meg og har ikke foreløpig sett noen grunn til å være annerledes. Men lever godt med at andre er annerledes for det.

Det jeg derimot stadig stiller spørsmål rundt er om det er verdt, tidsmessig, å bruke tid på et nettsted hvor jeg opplever tidvis utskjelling fordi jeg lever mitt liv som JEG vil og mener, ikke som "man" har bestemt er "eneste fornuftige". Ikke slik at jeg tar meg nær av det. Men lurer på om det er nyttig tidsbruk, eller om tida kunne vært brukt bedre på andre områder. Så det blir nok utbyttet jeg selv opplever jeg har av tidsbruken her som avgjør hvor mye jeg er innom.

Skrevet

Jeg er tidligere bimmer. Der fikk jeg stadig henvisning mot å prøve dib. Men fant meg aldri til rette der. Men så trykte jeg på barn 3-5 år,og da kom jeg inn her. Skjønte ikke helt at dette var noe eget med en gang. Men etter det har jeg bare blitt her, Var på bim da når jeg var gravid. Men aller mest her fordi om! Nå er jeg kanskje innom en gang i mnd på dib, mest bare for å se om det er noe kjekt. Men her er jeg nesten hver dag.

Skrevet

Jeg oppdaget bam ved en ren tilfeldighet jeg også, googlet om noe jeg lurte på angående barna på nettet og da dukket det opp en link til alle disse forumene her inne. Da fant jeg ut at her må jeg lage meg ett nick for her var det jo mye nyttig informasjon osv :) Barna mine var jo da så store at jeg automatisk tilhørte her.

Skrevet

Jeg har tidlige vært på både bam og dib, og kom over hit i fjord med den "gjengen" som kom over hit da.

Ble tipset om bim av ei venninne som gikk gravid samtidig som meg.

Skrevet

Gikk hele linja ut fra bim til dib og hit.

Skrevet

Begynte på BiM i 2004, og har berre fulgt på etter kvart som ungane har blitt større. Var både på BiM og DiB då eg var gravid med lille, er både på DiB og BaM no.

Skrevet

fikk høre om dib gjennom ei venninne.... begynte som dibber i 2005, og gikk sener over hit (for ca 1 år siden)

Skrevet

Jeg oppdaget Bam gjennom at Jm Siri reklamerte for den da den kom. har ikke vært her så mye siden aktiviteten vært så dårlig og da har jeg ramlet tilbake til dib av gammel vane. Kom nå inom her igjen da pga siste tidens debatt,og registrerer en ny aktivitet siden da. Så noe positivt fulgte det da med den. hehe ;o))

Skrevet

Ok. Vær gang jeg leser den overskriften, så leser jeg "Hvordan fant du BARN?" Og hver eneste gang tenker jeg: har noen funnet barn????

Jaja, jeg googlet. Enkelt og greit. Men er litt synd egentlig at det er litt lite snakk om bam, og så mye snakk om dib. Forsvinner litt synest jeg. Selv om barna våre er over 3, elsker vi jo å snakke om dem for det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...