Gå til innhold

Mer sjalusi etter Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

FB er ikke for usikre sjeler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, FB er for de som stoler på hverandre 100%.

Er veldig glad at min mann ikke har profil der.

Skrevet

Hva er det å bli sjalu på. Kjenner mange par som har profil på facebook. Skjønner ikke hva det er å være sjalu på?? Er det fordi andre skriver flørtemeldinger på facebook eller? Jaja, vi er heldigvis over det stadiet.

Skrevet

Nå følte jeg meg skikkelig blond her, hvorfor skulle jeg være sjalu fordi om gubben har profil på FB?

Vi har begge profiler der, og syns det er kjempestas å få kontakt med "gamle" bekjente igjen.

Nå har vi lagra passordene våre til FB, så man kan logge rett på, så vi har full mulighet til å sjekke profilene til hverandre, men det bruker vi ikke å gjøre...ikke jeg iallefall:o)

Skrevet

Lastenes sum er nok konstant, men for alle de allerede sjalu snurpfittene ble jo de sosiale mediene en god unnskyldning for å "klikke i vinkel, serriøst altså!" enda oftere enn før.

Skrevet

Skjønner ikke dette her. Facebook er jo for venner og gamle kjente! Jeg vil si at FB er det mest "parvennlige" nettsamfunnet der ute, om man først er en sånn sjalu psychobitch.

Skrevet

Hvorfor skal man bli sjalu på noen på facebook? Det er jo ikke et sjekkested akkurat.

Skrevet

fb blir jo nesten ikke brukt til sjekking og flørting, med unntak av tenåringer. Nettby osv. er jo noe helt annet. Tåler en ikke fb burde en være alene.

Skrevet

Hehehe... Ser virkelig ikke problemet med facebook. Jeg har til og med to tidligere flammer der inne, uten at jeg ser problemet med det.

Hadde jeg ønsket å være utro mot mannen min, hadde jeg klart det flott uten facebook.

Det må da være fryktelig slitsomt å leve i et forhold hvor man ikke kan stole på hverandre?

Jeg har ikke passordet til min manns facebook, men føler da virkelig ikke behovet heller. Han får også møte studieveninnene sine så ofte han bare føler for, så lenge det ikke går utover tid med familien. Om det er damer eller menn er revnende likegyldig for meg, for vet du? Jeg stoler på ham:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...