Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hva kan det være? farlig? da jeg stelte meg nå til kvelden var det to SMÅ brune blod flekker i trusa...ikke noe blod når jeg tisser eller tørker meg.Legen i dag sa det var anntydning til sopp og litt sukker i urinene men ikke farlig,skulle bare følge med på dette.Hva kan dette være? hadde ikke noe sånt de to første gangene.Ingen smærter eller noe noe sted.....men jeg skvatt da jeg så dette.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. august 2009 #2 Skrevet 28. august 2009 hvis du har sopp så sprekker jo huden lett i småsprekker, i tillegg så har du en del ekstra blod i kroppen nå som gjør at du blør lettere! Så lenge det ikke er vont og det kun er to dråper så hadde jeg ikke bekymra meg mer over det! (hilsen ei som har småblødd hyppig første tri med begge to)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Jeg hadde småblødninger helt frem til ca uke 15-16.....er nå 25uker å alt er bra...med førstemann hadde jeg ikke d, så ble ganske engstlig selv når jeg plutselig fikk d andre gang, men fikk tidlig UL der alt var bra...va visst veldig normalt :-) Lykke til
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 Takk for svar damer...roet meg litt nå for lest litt om det,men må si at jeg ble meget skremt med en gang i går....!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå