Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Har handlet via nettet og nå er det langt snart 3 uker siden jeg bestilte en liten vare som sikker får plass i postkassa! Trukket fra kontoen har de og! Men de svarer ikke på mail/kontaktsiden sin på nettet, og har ringt de flere ganger daglig i en uke nå. Og nå har de fjernet muligheten til å legge igjen beskjed! Mistenkelig? YES! Noen flere som har bestilt derifra, og hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Begynner å mistenke sterkt at dette bare er lureri!!! Watch out!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg har det samme problemet med babyplaneten.no. De skulle sende meg noe for flere uker siden. Fikk mail om at varen ikke var på lager ennå, men skulle komme i løpet av uka. Det er 3 uker siden. Har ikke hørt noe siden. Har tenkt å ringe dem i morgen ettersom de ikke svarer på mail. Er så kjedelig med sånne ting!
Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 Ja, jeg har ringt minst 3 ganger daglig i en uke nå! Og varen var fortsatt ikke kommet i dag. Bestilte noe hos en annen nettbutikk og fikk varen på 3 dager! Skal melde til forbrukerombudet nå, kanskje de kan hindre at flere blir lurt!
h.hippo Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Vi har også handlet der en gang selv, ny brannbilseng til junior, som han gledet seg veldig til å få opp! Da hadde de utsalg på Jessheim, og jeg skulle hente senga dagen etter at vi var og betalte den. Dagen etter hadde han rett og slett glemt å hente bilen, og uka etter var utsalget stengt.. Min kjære gjorde flere avtaler på telefon, og kjørte flere bomturer til lageret deres.. Vi fikk senga til slutt, men var rimelig enige om at vi aldri skulle handle der igjen! Så var det en snill "onkel" som ville kjøpe bensinpumpeskap til gullet, og han bestilte på samme sted! Det ble også bare tull, og den kom hvertfall ikke fram til jul, som det var lovet. Tror vi fikk den i april, og da hadde min kjære ventet utenfor lageret i flere timer! Selgeren sa på forhånd at han var rett rundt hjørnet, men hadde da stoppet for å drikke kaffe hjemme før han dukket opp! Ikke veldig imponert, men vi har jo fått varene til slutt:-( Etter hard egeninnsats!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå