Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg og samboeren min er liksom ikke noe flinke til å ha det koselig bare vi to. Vi kan ha det koselig, og det hender vi har barnevakt og finner på ting, men i hverdagen, etter barna er i seng så blir det fort til at vi ser på tv (ikke alltid helt enige om hva vi vil se) eller at en sitter litt foran skjermen, eller rydder litt osv. Sjelden vi tar oss en flaske vin eller _prater_ sammen på en måte som gjør at jeg føler at vi har det fint sammen. Har vi venner på besøk er det hyggelig, og jeg koser meg med venner ute en gang i blant, men jeg syns det er så trist at vi to, som bor sammen og er kjærester ikke klarer denne kosen oss imellom. Er dette uvanlig, eller er det sånn det fort blir etter et par år?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Slik har vi det og, uten at jeg savner denne kosen så veldig mye. Vi pleier å legge oss tidlig tidlig innimellom, men istedenfor å sove kan vi ligge i timer og bare snakke om løst og fast, det synes jeg jo er hyggelig fortsatt da
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Jeg syntes vi er flinke...men kanskje vi ikke er det,bare noe jeg innbiller meg...men vi - spiller kort mens vi hører på musikk - sitter å snakker mens vi spiser smågodt - leier en film og har laget noe god mat ved siden av - legger oss tidlig,leser på sengen mens vi "holder rundt hverandre"(jeg i armkrokener mer riktig å si) - Baker sammen mens vi snakker - ute og spiser
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Hva prater dere om da? Det føles noen ganger som vi ikke har noe å fortelle hverandre lenger. Han snakker lettere med vennene sine, og jeg lettere med mine. Vi leier jo filmer og spiser smågodt vi og, men det er liksom så utrooolig stille;(. Jeg vil PRATE og diskutere og ha det litt moro, men det er og blir hverdag hele året. Også er jeg ofte trøtt på kveldene. Kan fint kvikne litt til hvis jeg er med venner, men klarer liksom ikke når jeg "bare" er med samboeren min. Kanskje fordi vi har det så kjedelig sammen. Måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Snakker om ting som opptar oss der og da.... det kan være alt fra noe rart vi hørte på radioen til barneoppdragelse....ja,vi har vel sjelden hatt det stille i hverandres nærvær om ikke vi har vært "sure".vi kan drive smalltalk om alt og alle....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Har vel klart å kapre meg feil man jeg da. Jaja!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 prøv å snakke og se åssen det går;) sikkert bare en lei vane dere har lagt dere til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå