Gå til innhold

Hm...Litt rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

i det siste har jeg følt at det sparker i magen min... ikke bare sånn litt rumling, men skikkelige spark liksom. Kjennes akkurat ut som når tulla sparket da jeg gikk gravid... kjenner det faktisk når jeg kjenner på magen også... men er ikke gravid-har tatt flere negative tester, og regner jo med at dem hadde slått ut dersom man er så langt på vei at man kjenner spark. Merkelig... hva kan dette være? luft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt det, regner med det bare er luft. er iallefall ikke gravid.

Skrevet

fantom spark kanskje, jeg hadde mye av det lenge etter at jeg fødte, men siden du kjenner det på utsiden er det kanskje mest sannsynlig luft (eller en baby)

Hvis det er en baby og du har negativ test så ser de fort det på en ul sa, eller blodprøve.

Jeg hadde keisersnitt og tror mye av det jeg kjente var når jeg begynte å få følelsen tilbake i magen, for etter to år kjente jeg også noe som minnet om spark, men jeg var ikke gravid, tror da at det var nærver som kom tilbake

Skrevet

Men kan man være gravid med negativ test?

Skrevet

Joda :) Er nok bedre å ta hos legen da :)

Skrevet

Kjenner slike jeg og, noen ganger ganske tydelig. Men har kjent det til og fra de siste årene, og det har ikke kommet noen unge enda. ;)

Er nok luft ja.

Skrevet

har hatt det slik siden eg var gravid med nr 1:) uansett gravid eller ikke gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...