Gå til innhold

I morra skal jeg opereres... =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt spent nå... Skal opereres i lysken/trusekanten for hidrosadenitt...

Bruker jo som regel å gå bra, men føler meg litt usikker på den narkosen likevel jeg da.. Hehe.. =/

Samt tiden etterpå, om det gjør veldig vondt, hvor lang tid før jeg kan bevege meg normalt igjen, og hvordan jeg blir seende ut etterpå...

*sukk*

Sende meg gode tanker og alt det der? Høhø..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er det der du skriver du skal opereres for,men lykke til alikevel :)

Det kommer til å gå så bra :)

I tiden etterpå så kan du vel gjerne ta på deg den nye trøya di og følge med på Liverpool kamper ;) (og man u kamper siden mannen din sikkert skal se det hehe)

LYKKE TIL :D

Skrevet

Google det, hvis man lurer.. =)

Takk for det, regner jo med at det går bra, men er alltids en viss spenning i slike ting likevel.. Hehe..

Hehehe, ja får gjøre det gitt.. Har funnet ut at jeg skal ha på meg den trøya uansett hvem som spiller jeg! Heheh =)

Skrevet

Lykke lykke til!!!

Sliter med det samme selv og har ikke blitt operert.

Gi meg gjerne en tilbakemelding når det har gått en stund (les du har kommet til deg selv:o)

Håper du blir kvitt plagene. Dette er noe så inn i hampen hersens plagsom,t unødvendige og vondt.

Lykke til ja!

Skrevet

Nå googla jeg det,hørtes ikke mye godt ut nei! :S ( å tenke på å google klarer jeg tydeligvis ikke å tenke meg frem til selv noen ganger :P)

Ha på deg trøya di du,hvorfor ikke liksom! :D Den er jo ny og,er kjempegøy med helt ny fotballtrøye! (synes jeg iallefall!)

Skrevet

Takk for det!

Hvorfor har du ikke blitt operert da?

Skal hyle ut etter ei stund jeg ;)

Skrevet

Naj, det er egentlig helt for jævlig.. ;P

Hehe, ja og så er det jo litt morsomt å terge Hønki ;D

Skrevet

Masse lykke til, går så fint atte. :o)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Takketakk =D

Skrevet

Lykke til! Min beste venninne gjor det samme for litt siden. Det var visst skikkelig opplegg med kanyle i armen og faste hele dagen og var på sykehuset i maaaange timer. Hun trodde hun bare skulle være der en times tid:)

Skrevet

Hehe, ja vet opplegget. Blir jo under narkose ;) Så jeg er i faste fra klokka 00:00 nå, derfor sitter jeg og hiver i meg litt mat nå... Hehe.. ;)

Skrevet

Oj... Men, det kommer jo til å gå så bra!

Selvfølgelig er man spent\nervøs\redd osv. men du skal se at i morgen på denne tiden så er du så lettet, og alt har gått superbra!:o)

Masse lykke til snuppa!! Dette går bra:)

Klem T

Skrevet

Jada, det kommer jo sikkert til å gå bra, meeeeeen... ;)

Takktakk Hønni ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...