Gå til innhold

Blir gaaaal..

Mamma til Mathias&Amilia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med korttidsminne mitt nå! Glemmer alt og ingenting. Føler meg rett og slett fjern til tider! Er det andre som har det slik?

Jeg er 29+5 i dag og er veldig trøtt nå. Har vært det i noen uker. Typen mente at det kanskje kunne skyldes at jeg sover for MYE. Men jeg er trøtt uansett om jeg sover 5 eller 10 timer.

I natt sov jeg nok 6,5t. Og det var tydelig for lite. Har ikke klart å tenke klart i hele dag.

Det påstås jo at hjernen til en gravid kvinne "krymper" når hun når 3.tri. Men seriøst-det kan da virkelig ikke stemme så korrekt! :D

I så fall vet jeg hvorfor jeg er fjern nå... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ihvertfall et eller annet galt med hukommelsen. Om det er graviditeten eller alderen det vet jeg ikke :P

Men jeg bruker alltid å huske bursdagsdatoer, hva slags ærender jeg har iløpet av en dag + andre viktige ting.

Har en god venninne som er gravid. Tror ikke det er mange dagene hun fortalte meg hvor mange uker hun var på vei, men det har jeg allerede glemt. Flaut å måtte spørre om og om igjen.

Jeg har aldri trengt å skrive en liste over hva jeg trenger å gjøre iløpet av en dag. Nå må jeg skrive ned hver minste lille ting.

Bursdager?? Glem det!!

Håper det blir bedre med tiden, men blir vel neppe det etter fødsel. Da kommer ammetåka ;)

Skrevet

Hehehe..ja-søren. Da kommer den igjen,ja.

Husker godt hvor "lost" jeg var når jeg ammet sønnen min. Og det varte lenge..følte jeg i hvertfall.

Men jeg blir helt ærlig skremt over hvor fort ting forsvinner ut av hue mitt. Kan stå å tenke på en ting..som f.eks hva vi skal ha til middag,også ser jeg kanskje på no som vekker oppmerksomheten min i noen SEKUNDER-og da har jeg glemt hva jeg skulle ha til middag! om jeg i det hele tatt husker at det var middag jeg tenkte på!! :P

Helt sykt.

Nei-vi får håpe hukommelsen kommer fort tilbake og at ammetåken ikke blir hard. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...