ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Kan ikke komme på noe annet. Sorry for detaljer her.. men de siste to ukene har liksom trusen vært våt. Ikke utflod. Ikke vært plaget noen med dette før. Føler meg liksom ikke ren selv om jeg kan dusjet 2 ganger om dagen.. Lukter som jeg har hatt sex og ikke dusjet på flere dager liksom.. noen som skjønner hva jeg mener?
englemamma77 Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hei! Vet ikke om dette kan være fostervann,men ville uansett sjekket det opp..ville også bedt legen ta en bakterieprøve, som sendes til dyrkning..se om det evt kan være noe bakterielt! Har hatt det på samme måte, og hos meg var det antakelig bakterier som forårsaket dette..
Gjest Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 fostervann lukter iallefall ikke slik som utflod gjerne gjør når en har bakterielle problemer nedentil... det har en helt annen, litt emmen lukt.. jeg har også vært plaget med mye "bløtt" i trusa. har vært på sjekk og det er lite sannsynlig fostervann. mange får mye utflod under svangerskapet, men den skal ikke lukte vondt. så jeg ville ha sjekket meg hvis jeg var deg, bare sånn for sikkerhets skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå