Gå til innhold

Informasjon til rådløse dibbere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du lurer på om du har vært utro så har du det.

Hvis mannen din er funnet med buksene nede og kondom tredd på tissen har han lyst til å være utro, med eller uten bær og syltetøyflekker rundt munnen.

Vi kan ikke vite om det er dumt av deg å kjøpe en jakke til 800 kroner til barnet på x år. Vi vet jo ikke om du går på sosialen eller tjener 50 mill i året. (I tilfelle 50 mill er det bedre for miljøet om du kjøper dyrt, forhåpentlig er plagget også da sydd etisk, om du er sosialklient skulle du skamme deg bare ved tanken)

Ja, du kan ringe barnevernet hvis nabobarnet får tyggegummi mitt i uken. Da har du sørget for at de får seg en god latter på pauserommet.

Du har anoreksi om du har bmi som en bananflue og fremdeles syntes du er litt tykk.

Hvis du eller barnet ditt blør store mengder fra tissen, rompehullet, hodet, ørene eller lungene bør du ikke sitte her på bim og skrive spørsmål men komme deg til legevakten fort som fy.

Det gjelder også for mystiske kuler, mystisk oppkast over lengere tid o.l.

Hilsen Klara

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig.. Signerer denne!

Fruktlaila

Skrevet

Ler så jeg griner. Det er utrolig hva disse koseskravlerne må ha støtte på.

Skrevet

Morsom!

Jeg vil legge til et par.

Vi kan ikke se om bikkja di har kreft, hvor mobiltelefonen din er eller om du er gravid. Sånt har vi henholdsvis veterinærer, samboer/ektemenn/tjener, og graviditetstester for.

Skrevet

Kan jeg være gravid, dere skjønner jeg hadde sex for 4 månedersiden og mensen har vært litt rar siden.....

Skrevet

...hvis du ikke får stek når du tisser på graviditetstesten kan du åpne testen, slå ut glasset og ser du en strek da KAN du være gravid.

Man skal lese enormt mye rart her før øynene faller ut.

Skrevet

Hva vil dere dibbere skal skrive om da? :) Er jo bare til å ikke lese trådene dere er lei av :)

Skrevet

ENDELIG noen som har forstått det;-DD

Skrevet

Så klart vi kan hoppe overtrådene og gjør det jo også. Egentlig ikke kjempelei, bare litt oppgitt.

mvh Ikke trådstarter.

Skrevet

Men hvis mannen nettopp har vært utro, er det lov å syte og gråte anonymt her inne.

Sånn for ordens skyld ;o)

Skrevet

Bra innlegg HI. Jeg lurer ofte på hvorfor mange virker at de er for dumme å bruke google på egenhånd.

Skrevet

hihi, håper skravlekjærringene leser denne. Morsom!

Skrevet

Mamman min, som snart er 75 år googlet navnet mitt forrige måned. Jeg så meg nødt til å fjerne googlebaren for henne (uten at hun viste det) midt i et kaffeslabberass sa hun: Jeg lurer på hvor den rubrikken i høyere hjørne har blitt av. Fettern min forsto selvfølgelig hva som hadde skjedd og klappet meg på skuldern... lurer på om mange av dere har en liten meg i huset som fjerner google fra sidene deres.

PS. Jeg er helt enig i at hvis du har mistanke, bare den minste mistanke, til at noe alvorlig kan være galt med barnet deres så må dere ringe lege. Selv om dere får 10 svar her om å avvente til neste gang så ring alikevel. Kun en lege kan be dere avvente situasjonen.

Skrevet

Kjære Klara Klok

Hvilken barnevogn bør jeg kjøpe?

Hvem skal se på TV i kveld?

HVa er Google?

Skrevet

Det mangler en på denne lista:

JA, osten/isen/yoghurten/melkeproduktet du tenker på å spise KAN SPISES OM DET ER PASTEURISERT OG DET STÅR PÅ PAKKA OM DET ER ELLER IKKE!

Skrevet

Og til alle på som skal ha tips til ditt og datt ang MAT, - -

Så finnes det en fin nettside; www.matprat.no ! ( Den ble ikke laget for ingen grunn faktisk)

Skrevet

Kjære Rådløse Dibbere... og bimmere.

Når man roper i skogen får man svar. Problemet er at du ikke vet om det er en tilbakestående mor med aggresjonsproblemer som svarer eller en veletablert dame med phd. Koselig forum, men brukt det nå med en klype fornuft.

Hilsen Klaras lillesøster, Hilda.

Skrevet

Dib burde omdøpes til Hønsegården!

Skrevet

Om barnets far blåser i å hjelpe til i huset før barnet kommer, blir han ikke bedre etter at barnet kommer. Slutt å klag, du vet hva du gikk til.

Skrevet

Da vil jeg gjerne legge til: Voldelige, alkoholiserte, narkomane drittsekker, blir IKKE snille lam så fort dere blir gravide/føder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...