Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Er det nok å sende med en kopi av helsekortet for gravide, eller må man ha en egen erklæring fra legen?
duracellmamma Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 de fleste papirer nav skal ha er vel erklæring fra lege... men ta med begge deler for sikkerhetskyld
snuffe Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Holder med helsekort, om du er villig til å dele alle opplysningene på det med NAV...
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 27. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2009 takk for det. Mener er jo mange underskrifter på det siden de signerer hver gang man er hos legen.
Maisie Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Forrige gang fikk jeg jordmora til å skrive en bekreftelse på terminen. Kopierte, og la ved søknaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå