Babyønske �� Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Man trenger ikke det om den er ny. Trenger ikke å gjøre det med det første om den er vasket riktig heller.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Ja, etter vask nummer 2 eller 3... De skal ikke vaskes før de omtrent står av seg selv, bare spyles godt. Jeg liker best sprayen, den legger seg litt som en beskyttende hinne på tøyet, beskytter litt mot slitasje også (har solgt slike klær, så dette kan jeg
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Vasker den kun med milo (flytende) Pulver tetter porene
♥ McQueen♥ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Ok. Takker for svar. Har kjøpt mini sin på finn.no, så aner jo ikke hvor mange ganger den er vasket. Får ta meg noen runder med sprayen før den taes i bruk i vinter da
LegallyBlond Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Om den er kjøpt brukt ville jeg impregnert for sikkerhetsskyld =) Ellers anbefaler de etter hver 3-4 vask (og de skal som nevnt over ikke vasker så ofte) evt en gang eller to i sesongen. Vi bruker enten Milo eller sånn tech-vask til dressene.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Neida, skal holde å spraye den en gang... Men, du må nok kanskje spraye den etter nesten hver vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå