simsalabima Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Vurderer å bestille tid til tidlig ul der. Noen som vet om de er bra, og hvor mye det koster?
NostraStoria Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Hvorfor spør du ikke legen din om en henvisning til privat gynekolog først? Da risikerer du at det er gratis! Bilder og DVD kommer utenom.
lenemariann Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 jegaikke vært der, men hadde privat ultralyd hos Jordmor Janne(v/Colusseum klinikken) i uke 16 ! Kjempehyggelig og veldig flink Det kostet 500 kr inkl. bilder og film Anbefaler virkelig henne
Gjest Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 800kr betalte eg for 3d på hinna klinikken i uke 30. mn d e 3år siden nå :-S
Ildfluå Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Det koster 1000kr nå på hinna. Det er to leger der, ei som alltid har vært der, hun er nå offentlig og du må ha henvisning. Hun nye kan du betale til. Jeg har inntrykket av at de på hinnaklinikken ikke er så opptatt av at du skal få 3d, de vil helst se at alt er ok med barnet. Dersom du er ute etter 3d anbefaler jeg sigrids ultra eller jordmor janne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå