Gå til innhold

plumbo trikset for og vite kjønn?!


Babyboy<3

Anbefalte innlegg

fant plutselig her inne en dame som hadde skrevet opp plumbo trikset for og få vite kjønnet? noen som har prøvd dette? her kommer instruksene:

 

Fant denne testen på 2.trimester forumet, og syntest den virket litt morsom og måtte prøve den selv, og ifølge min ul stemmer den:)

Denne famøse testen har vi nå prøvd på 13 gravide - og den har stemt på alle! Alle babyene er ute og de er forsynemeg det kjønnet plumbo sa de skulle være! Selv ultralyden bommet på to av dem ;)

Oppskriften er 1-2 ss (kommer an på mengden urin) PULVERplumbo i en urinprøve, rør om og la stå en halvtime.

Dette stinker og bruser - en definitiv utelek!!

Det er et stoff i plumboen som reagerer med hormonene og skifterfarge etter hva slags hormoner du har mye av.

Kald gul grønlig er jente og varm gul rød brun er gutt.

Man bør være mer enn 15 uker på vei for å teste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så utrolig arti... hehe... den må prøves... men da må jeg vente noen uker føre jeg får prøvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det skal jeg også prøve på! I følge en kinesisk terminkalender skal jeg få en gutt, så får vi se om Plumbo sier det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Morsomt=) Jeg var på ul for en uke siden, de trodde de så en gutt der, så tenkte jeg skulle skjekke ut med plumbo nå, men må bare vente til jeg må på do igjenn.. noe som sikkert skjer innen 5 min ;) Si ifra da, om det funket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok testen igår, tror ikke jeg fikk det helt til? men urinen min ble ihvertfall mer mørk gul.. så det er kanskje det som skal vises når det blir gutt? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg og min samboer var også veeeldig nysgjerrige på kjønn...så vi testet denne "plumbo-testen". =) Jeg mente på at testen viste jente, han mente at fargen tydelig var gutt... Og hva får vi? JENTE! :D

 

Men tok også en sånn test der jeg holdt et gullsmykke over magen/håndleddet...og hvis den pendler i ring, er det jente og hvis den svinger fram og tilbake er det gutt... og min gikk i ring. Altså jente!

 

Lykke til... moro å leke litt før man ser hva UL sier :-)

 

*termin jan 2010*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok plumbotesten i dag jeg. Fikk grønnlig jentefarge. Spennende! Har ikke ultralyd før om en måned, så får se om de samsvarer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+5 på vei og fikk gulgrønn jentefarge :) Siden samboeren min ville jeg skulle gjøre dette tok han samme testen. Vi kunne tydelig se at han var mann ved at hans ble mørkebrunt som betyr at det innehoder en god del testosteron :P

 

Skal ikke på ultralyd før 16 oktober, men har hele tiden sagt det blir en jente! Blir spennende å se! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge teste min skal jeg også ha jente :) Har en gutt på 10 måneder fra før så glad hvis det blir jente denne gangen :) Skal på ul 27oktober, gleder meg veldig til å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også må jo bare prøve denne testen...

er i uke 14 nå så jeg får vente 2 uker. Vi skal liksom ikke vite kjønnet denne gangen så jeg får ikke resultatet før barnet kommer.

Kjekt å prøve da... har 2 gutter fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Både jeg og venninna mi har tatt testen. Begge fikk en gusjebrun farge, så da er det vel gutt... Blir spennende å vite hva resultatet av min venninnes UL i morgen blir:-) Selv har jeg UL om to uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har tatt testen og vært på UL så de vet om det stemmer?

 

var på UL i dag, men de klarte ikke se kjønnet og nå vurderer jeg å fyke på butikken etter plumbo, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.....er så spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...