Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at man lærer barn og ta igjen om man blir slått, sparket osv? Tenker av barn ja....

Fikk helt gausen av den historien fra hun som hadde ei datter som ble slått og sparket av to gutter i barnehagen.

Vil jo ikke at barna mine skal bare ta i mot, men vil jo ikke ha noen slåsskjemper heller!?

Hvordan gjør dere dette?

Vanskelig dette, og fikk så grusomt vondt av jenta. Håper ikke noen barn opplever noe sånt igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg også er vanskelig! Jeg gråt av den historien. Forferdelig vondt:( Jeg har alltid lært barna at det er galt å slå, sparke, dytte, klype osv, og her gjør de aldri sånt. Men de skal tross alt i bhg nå og jeg tenker jo på det også, de må kunne "forsvare" seg til en viss grad, men..nei, vanskelig.

Skrevet

Ja synes det er veldig vanskelig. Kommer jo til å lære mine dødtre at de skal sikte på skritet når ting kommer til press og overgrep.

Men kan vel ikke lære barnehage barn slikt enda :)

Huff synes dette er vanskelig!!!

Hi

Skrevet

helt forferdelig historie!! det må være grusomt å oppleve slikt..

du kan jo lære barna å si i fra, at dem forsvarer seg verbalt, at dem skal skrike kjempehøyt dersom noen er slemme mot dem osv..

finnes jo alternative forsvarsmetoder som er barnevennlige, for å si det slik da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...