Gå til innhold

Dere med gutter i barneskole-alder:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier gutta deres å sitte foran vaskemaskinen og wow'e og gispe av glede når de ser at dere har fjerna flekkene fra klærne deres?

 

Får helt mark av den vanishreklamen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, absolutt ikke, er vel ikke sikker på at han min vet at klærne han har på er rene engang jeg;0)

Skrevet

Hehe, var det jeg regna med ;o)

 

Men når jeg tenker meg om er faktisk samboern min litt sånn.. "Oi, se Helene, den rødvinsflekken på skjorta mi er borte jo!"

 

No shit, Einstein.. Det visste jeg ikke, har tross alt ikke stått og gnukka på den med alt mulig rart for å få'n vekk :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...