Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20+1 i dag, og det betyr vel at jeg er halvveis i svangerskapet. Synes tiden har gått fort, og siste halvdel kommer vel til å gå enda fortere. Om 4 og en halv måned kommer gutten! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med halvveis! Er det førstemann? Jeg var i uke 20-21 da jeg kjente sparkene på førstemann, jeg er nå gravid med tredje, 15+1, og har ikke kjent noe enda. Kjenner du liv?

Skrevet

Dette er nr 2. Kjente liv i uke 14+5. Husker ikke når jeg kjente det først med førstemann, men sikkert litt senere.

Skrevet

Halveis i dag, jeg da! Henger litt etter! En hel dag! Hehehe... Hvordan er formen? Jeg er trøtt og har en del kramper i leggene, men ellers har jeg det fint.

Lykke til videre!

Skrevet

Kramper har jeg heldigvis ikke, men en slitsom og vond bekkenløsning. Kjenner den er verre i dag, så jeg orker ikke gjøre ting lenge av gangen. Prøvde å sitte på gulvet og leke med Duplo med sønnen min, men måtte gi opp etter 5 minutter. Ellers er jeg generelt sliten og kvalmen henger fortsatt i. Bærer magen lavt denne gangen også, og det merkes spesielt i oppoverbakker, hehe.

Og gratulerer med halvgått svangerskap, fru tekopp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...