Gå til innhold

Trenger litt hjelp, frisører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i juni på sørlandet, jeg er ikke der ifra og bor heller der ikke, så jeg lurer på om noen som kjenner noen som tar brudeoppsett og sminking der som er flinke i Kristiansand-søgne området. Jeg kjenner ikke til noen som driver det der nede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt, der må da være noen som kjenner til noen frisører i det området

Skrevet

Jeg bodde i Kristiansand i fjor, og brukte frisøren Modern Design i Postgården. Hadde egentlig skrevet et svar til deg med kontaktinfo osv, men oppdaget plutselig at de ikke lenger har salong i Kr.sand...

Jeg ville ringt denne brudesalongen og bedt de anbefale en god frisør til deg: http://www.festantrekkbrudesalongen.com/6.html

En venninne brukte denne salongen da hun giftet seg, og de var flinke og god på service. De hjelper deg sikkert! :)

Skrevet

Tusen takk for tipset, men jeg tror faktiskt at festantrekk har lagt ned har ihvertfall hørt tykter om det. Fikk ihvertfall høre av noen at de la ned nå i sommer ifra ganske så sikkre kilder, Men men skal nok alltid finne ut av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...