Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 For en tid tilbake bestilte jeg meg takeout-mat og fikk det levert på døra. Har fått litt mat levert derfra tidligere så jeg er "på hei" med han som kjører ut. En godt voksen mann på 40+. Blid og kjempekoselig mann som prater masse når han kommer. Da jeg hadde fått maten strakk han liksom armen rundt meg, og av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at han skulle gi meg en klem! Så jeg ga han en klem og ble med ett kjempeflau! Skønte idet jeg gjorde det at han egentlig bare skulle gi meg et klapp på skulderen (slik som gamle folk gjør). Etter det har jeg ikke tørt å kjøpe noe derfra Men idag orket jeg ikke å lage mat. Barna er borte og mannen min jobber, så jeg tenkte jeg skulle bestille noe mat igjen. Samme mannen kommer å leverer og etter at jeg hadde betalt strekker han armen litt rundt meg igjen. Denne gangen var jeg obs på det, så jeg lente meg litt unna.. men nå var det tydelig at det var en klem han var ute etter!! Så enten er det sånn han gjør, eller så tror han at jeg er "hun som klemmer takeout-mannen".. Æsj, blir helt flau her jeg sitter! Haha, det er så typisk meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå