Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 vurderer dette navnet til sønnen min
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Din norske sønn? Som har norske foreldre? Please!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Ja, kjenner en, han er kjempesøt! Han har en bestekompis som heter Copper.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 De kommer til å mobbe han og kalle han TODDY på skolen.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Solbær-Toddy. Jepp.Det kommer de til å kalle han.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 HI, du har virkelig ikke tenkt på noe svært viktig her. Når du skal rope på barnet ditt, er det fryktelig tungt å rope på en "TOOOOODD"! Alle barn bør ha navn som ender med en vokal, sånn at man virkelig kan rope navnet lenge! Fks Tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Eller Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 Den var bare dum?! Selvfølgelig går det an å rope TOOOOOOODD! HVa med Ted?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 Du kan rope alle navn. Men Toooooodd høres trasig ut med den d-en til slutt. Tåååååååååååååååååå-D! Miiiiiiiiddaaaaaaaaaaaaaaag!
Norwegian by injection Skrevet 27. august 2009 #12 Skrevet 27. august 2009 Jeg kjenner flere Todd som bor i USA, synes ikke navnet funker så bra i Norge dessverre.
Ranveig R Skrevet 27. august 2009 #13 Skrevet 27. august 2009 Eg hadde ikkje valgt det sjølv (vi har norrøne navn på barna våre). Om eg kjenner nokon som heiter det? Ja, mi irske veninne - men det er då etternavnet. Og så har vi kalt opp katten vår etter ho, så den heiter Frøken Todd. Ser ikkje heilt kvifor det ikkje skulle fungere på norsk, det er jo ganske likt mange "norske" navn, og det er ikkje eit navn som folk kan begynne å lure på uttalen av. Har ikkje tenkt over Todd som norsk gutenavn før, men når eg tenker på det no så likar eg det faktisk, det høyres jo ikkje "skikkelig engelsk" ut heller. Det kunne like gjerne ha vore norsk. Likar ikkje typisk utanlandske navn til etnisk norske barn i utgangspunktet, men som sagt så er Todd så likt norske navn at det fungerar for meg. Kanskje berre fordi eg har så gode assosiasjonar til det frå før, men det gjer ikkje noko. Go for it )
Ranveig R Skrevet 27. august 2009 #14 Skrevet 27. august 2009 I følge statistisk sentralbyrå er det forresten 18 menn som heiter Todd her til lands, så guten vil ikkje bli den HEILT aleine om det ) www.ssb.no/navn
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Kjenner noen som heter Todd ja hunden til naboen til foreldrene mine hehehehe.... kommer sikkert til å bli mobbet om du bor i norge..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 Hahahaha TODD?!?!?! blir nokk Solbær-Todd han ja xD
Lea Laus Skrevet 27. august 2009 #17 Skrevet 27. august 2009 Alle barna satt å spise taco, unntatt Todd, han ville ha trønder sodd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå