♥Kabrimor♥ Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 11+1 i dag, så under en uke igjen her på første trimester, men føler at dagene snegler seg avgårde. Er sykemeldt på grunn av kvalme og oppkast, og gleder meg bare noe helt vanvittig til kvalmen skal gi seg og formen blir bedre. Og så gleder jeg meg til å høre hjertelyden til den lille, og ikke minst så gleder jeg meg til å kjenne de deilige første bevegelsene inne fra det lille mirakelet. Jeg har så utolig mye å glede meg til, men tida går bare sååååå sakte!
Zelda75 Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Føler akkurat det samme og jeg er kun 10 uker....Aaargh! Men jeg er heldigvis ikke kvalm eller noe. Vi får bare bite tennene sammen=)
<3Miinsiin<3 Skrevet 28. august 2009 #3 Skrevet 28. august 2009 hehe, ja kjenne følelsen, eg fant ut eg va gravid for tre dagar sio å har lyst te å fortella da te alle, å kjenna bevegelse å hørra hjertelyden å gå på UL å alt på ein gang.... men eg e bare litt over 4 uker på vei så e litt tidligt! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå