Gå til innhold

Hva betaler man for barnepass??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man i timen for barnevakt, dattera mi er 2,5 år, tenker først og fremst på kveldstid, med kveldstell og soving!

 

Og hva gir man hvis man trenger at barnevakten overnatter?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir tantebarnet mitt 500kr hver gang hun passer gutta. Spiller ingen rolle om det er 2 eller 5 timer. Så kjøper jeg inn mat til henne. Hun er 15år

Skrevet

Da jeg passet banr og satt barnevakt på kvelden, så pleide jeg og få 200-300 kr, hviss jeg overnattet fikk jeg 500 kr.

Det gjorde også veninnene mine som også pleide og sitte barnevakt.

Pluss at vi fikk alltid mat, snob og brus. Ene plassen jeg og ei veninne pleide og sitte så pleide mora alltid og legge ein pk røyk igjen til oss når vi skulle sitte barnevakt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...