Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Han sovnet i bilen etter barnehagen. Er det mulig for en treåring å sove rundt??? Har prøvd å vekke han flere ganger, han er heeelt borte.
Countess Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Nå har ikke jeg så mye erfaring med 3 åringer da, men de er vell som oss. De kan sove leeenge, men tror ikke han vil sove rundt. Han våkner nok engang iløpet av kvlden/natta. Han er nok bare kjempesliten en er slitsom dag i barnehagen Hadde nok vært godt for deg om han sov rundt da.. Bare å krysse fingrene for det
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 He he, det der er ikke lett:) Skikkelig dilemma, dessuten er det faktisk umulig å vekke dem noen ganger. Halv fem hadde vært for tidlig til at min sønn kunne sovet rundt, da ville han nok våknet etter noen timer og vært sulten. Jeg ville absolutt ha prøvd å vekke igjen om en stund, kl 18 f.eks? Da har han fått sovet lenge nok til at han er litt uthvilt, så kanskje det går an å få liv i han, så får han spist litt og lagt seg igjen før det blir altfor sent. Men du kjenner jo ungen din best. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 HI Jeg gutser og prøver å la han sove rundt! Han er fortsatt ikke mulig å vekke...går kanskje ikke bra, men jeg vil uansett få et problem om jeg hadde fått vekt ham nå. Får gå og legge meg selv tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå