Gå til innhold

Når kommer overskuddet tilbake????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i dag 12+2 og lurer på når overskuddet kommer tilbake???Orker ikke noe jo,så slapp å trøtt uansett hvor mye jeg sover og den forferdelige kvalmen da....Uff,måtte syte litt,det blir vel bedre snart??!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!!

Jeg er i uke 14, og jeg har lurt på det samme lenge.

Er lei av å gå å være trøtt og sliten hele tiden, alt er et ork.

Sliter ikke med kvalmen, så lenge jeg spiser regelmessig klarer jeg å holde den i sjakk.

Vi skal nok komme oss igjennom, og plutselig har vi nok fått overskudde tilbake;-))

Skrevet

åå

jeg er 18+1 og venter fortsatt!! helt kaputt og uten futt. menmen, bare å bite tenna sammen og stå han a. Føler jeg går på autopilot;)

Skrevet

jeg er 20+6 og venter ennå på overskuddet... men må tvinge meg innimellom, har jo ei på 17mnd...

Skrevet

Jeg lurer på det samme.. Jeg er 14+4 i dag. Jobber i barnehage og må ofte sette meg ned for å slappe av når barna leker fint på egenhånd. Og når jeg kommer hjem er det kun sofaen som frister. Føler meg ikke akkurat veldig sosial utenom i helgene.. :-S Orker sjelden å finne på noe sprell etter endt arbeidsdag.

Skrevet

Tja si det......I mine to forrige kom overskuddet tilbake rundt halvveis.

Men denne gangen kjennes det ikke ut som det har planer om å komme i hele tatt, er uke 27 nå.... Men de aller fleste har det veldig bra i slutten av andre trimester, når kvalmen er borte og før man blir tung og uhåndterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...