Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg er i dag 12+2 og lurer på når overskuddet kommer tilbake???Orker ikke noe jo,så slapp å trøtt uansett hvor mye jeg sover og den forferdelige kvalmen da....Uff,måtte syte litt,det blir vel bedre snart??!!!
freia *overtid* Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Heisann!!! Jeg er i uke 14, og jeg har lurt på det samme lenge. Er lei av å gå å være trøtt og sliten hele tiden, alt er et ork. Sliter ikke med kvalmen, så lenge jeg spiser regelmessig klarer jeg å holde den i sjakk. Vi skal nok komme oss igjennom, og plutselig har vi nok fått overskudde tilbake;-))
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 åå jeg er 18+1 og venter fortsatt!! helt kaputt og uten futt. menmen, bare å bite tenna sammen og stå han a. Føler jeg går på autopilot;)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 jeg er 20+6 og venter ennå på overskuddet... men må tvinge meg innimellom, har jo ei på 17mnd...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Jeg lurer på det samme.. Jeg er 14+4 i dag. Jobber i barnehage og må ofte sette meg ned for å slappe av når barna leker fint på egenhånd. Og når jeg kommer hjem er det kun sofaen som frister. Føler meg ikke akkurat veldig sosial utenom i helgene.. :-S Orker sjelden å finne på noe sprell etter endt arbeidsdag.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Tja si det......I mine to forrige kom overskuddet tilbake rundt halvveis. Men denne gangen kjennes det ikke ut som det har planer om å komme i hele tatt, er uke 27 nå.... Men de aller fleste har det veldig bra i slutten av andre trimester, når kvalmen er borte og før man blir tung og uhåndterlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå