Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

19.30 til 21.30 spår jeg 5 personer gratis....

 

Bim chatten,,,

 

Velkommen inn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, det hadde vært morro:-))

Skrevet

ååå jeg og vil=) Aldri brukt chatten før.. prøve meg å komme innpå..

Skrevet

ååååå ja det hadde vært så moro, prøve å komme meg inn på chatten nå, har aldri vært der jeg heller

Skrevet

Det er moro på chatten..Men nesten ingen som bruker den lenger...Da må jeg finne på noe for å få folk dit,hehe...;)

 

Dere er alle velkommen...

 

Klem

 

fra

 

 

Skrevet

Jeg vil gjerne, men hvordan fungerer chatten?

Skrevet

Tussimor, jeg er på chatten men finner deg ikke :(

Skrevet

HVOR ER DU TUSIMOR?LEITER ETTER DEG PÅ CHATTEN =)

Skrevet

greier ikke skrive til deg på chatten jeg heller... : /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...