Gjest Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 19.30 til 21.30 spår jeg 5 personer gratis.... Bim chatten,,, Velkommen inn
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 ååå jeg og vil=) Aldri brukt chatten før.. prøve meg å komme innpå..
Rotekoppen88 Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 ååååå ja det hadde vært så moro, prøve å komme meg inn på chatten nå, har aldri vært der jeg heller
Gjest Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Det er moro på chatten..Men nesten ingen som bruker den lenger...Da må jeg finne på noe for å få folk dit,hehe... Dere er alle velkommen... Klem fra
Gjest Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Mens dere venter kan dere sjekke ut min hjemmeside: http://spaakafen.page.tl
Gutt aug 08 + spire Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Jeg vil gjerne, men hvordan fungerer chatten?
Gutt aug 08 + spire Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Tussimor, jeg er på chatten men finner deg ikke
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 HVOR ER DU TUSIMOR?LEITER ETTER DEG PÅ CHATTEN =)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 greier ikke skrive til deg på chatten jeg heller... : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå