Gå til innhold

Da skal jeg på ultralyd :-D


<3 Maren <3

Anbefalte innlegg

IIiiiiiik... Gleder meg, spent... Lurer veldig på hva man ser 15+4 og om vi får vite noe angående kjønn, håper det . Skal dit klokka 20, en bekjent som er gynekolog, han synes jeg skal komme hver måned, men føler ikke jeg kan det. Han tar jo aldri betalt - for ett luksusproblem.

 

Moro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

hvordan gikk det?? Må være spennende å se den lille for første gangen. Jeg skal 10. september, så må holde på spenningen i to uker til. Vi vil også vite hvilket kjønn det blir, håper bare at barnet ligger slik at man kan se det. Har en liten følelse på at det er en jente siden jeg nok hadde eggløsning ett par dager etter samleie. Er litt spent på om det stemmer (men er like koslig med hvilket av dem).

 

Jeg hadde også gjerne gått noen flere ganger enn en gang. Men er usikker på hvor bra det er, men hadde godt kunnet tenke meg å gå en tre ganger kanskje.

 

Lykke til videre,og er spent på å høre resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

hvordan gikk det?? Må være spennende å se den lille for første gangen. Jeg skal 10. september, så må holde på spenningen i to uker til. Vi vil også vite hvilket kjønn det blir, håper bare at barnet ligger slik at man kan se det. Har en liten følelse på at det er en jente siden jeg nok hadde eggløsning ett par dager etter samleie. Er litt spent på om det stemmer (men er like koslig med hvilket av dem).

 

Jeg hadde også gjerne gått noen flere ganger enn en gang. Men er usikker på hvor bra det er, men hadde godt kunnet tenke meg å gå en tre ganger kanskje.

 

Lykke til videre,og er spent på å høre resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Må legge til at vi hadde samleie 2 dager før eggløsning, og natta til.... OG......

 

Det var en SØNN som lå og ventet på meg :-D

 

Samboer hadde også håpet på ei jente, men tror han glemte det i samme sekund han så gutten ligge der og sprelle - det ble så nært. Også var det VÅR sønn, ingenting annet spilte noen rolle. Vi fikk målt hodet til 3,6 cm (tinning til tinning). Han var utrolig aktiv, sparka og kava rundt, strakk seg og.. Og fikk se hjerte som slo, og en hel ryggrad, frisk og fin :-)

 

Ellers er det ganske tydelig en snopp som stikker ut mellom beina der :-D Så nå er navnediskusjonen igang, og vi har så lite guttenavn på lista, vi liker ingen av de tradisjonelle, hehe...

 

Utrolig moro, gled dere masse!!! Jeg var forresten 15+4 i går på ul, har ordinær ul når jeg er litt over 20 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) så spennende!! håper du fikk vite kjønnet? trudde det var for tidlig og få vite kjønnet når du er så kort på vei.. søstern var på ultralyd i uke 16 (da dem trudde hun var lenger på vei), men hun var for tidlig for og vite kjønnet!! jeg er 19 uker på vei og ennå ikke fått ultralyd time.. men går ganske raskt siden det som regel er mellom 18-20 uke ultralyden foregår :) men desto lenger tid det går så er det mer sikkert på kjønnet også så gjør ingenting..

 

håper du fikk vite det du ville vite :) morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...