Marianne og Kristoffer:) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Er det noen som har fått den? Har fortsatt ikke fått enda... hmm. Bor i Østfold
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 I morgen kjære deg:-) Står utbetalingsdatoer på nav.no
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 ja vet det, men den pleier da å komme som regel i går. Bare derfor jeg lurte
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 men noen her som har barn som har begynt i bhg nå i aug? For jeg sendte brev til navn ang di dagene snuppa skal gå i bgh,så får ennå litt kontantstøtte.. men får vi fult nå i aug,eller trekker de det allerede fra denne mnd...?
Ronja&Odin Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 må man si fra til nav når barnet beg i b.hagen? hvordan går jeg frem da?
Marsipan❤grisen Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Marianne og Kristoffer - Jeg bor i Akershus og fikk kontantstøtten i dag. Prinzessa - Jenta mi begynte i barnehagen 17. August, men jeg får full kontantstøtte denne mnd forde. Charlotte89 - Jeg ringte Nav for å si ifra at jeg hadde fått barnehageplass.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 jeg skrev et brev.. det fikk jeg beskjed om... slik her ca: Navn navnesen (mitt navn) Fødselsnr mitt ________(barnets navn)skal gå i barnehage 3 dager i uken. I _____________ barnehage... Navn navnsesen + underskfrift
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2009 #10 Skrevet 27. august 2009 tulla mi begynnte å nettop i bgh,men full kontantstøtte kommer godt med denne mnd og,så håper virkelig vi får det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå