Gå til innhold

Fy fan.. sendte melding med mitt nye nr til typen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han svarte med en gang på meldingen da jeg sendte en mld til ham og sa at jeg hadde fått nytt nr men glemte å nevne at det var meg.

Skrev med xx på slutten som betyr kyss.. Så fikk jeg svar "hvem er dette xxx" så.. sa jeg at det var meg.. Fikk ikke noe svar etter det..

Fy fader at han ikke gidder å svare da han visste det var meg?? Er mange timer siden nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er flau, hehe.

Skrevet

Flau for hva da? Han kan da svare? Idiot!

Skrevet

At han skrev xx tilbake når han ikke visste hvem det var. Kanksje han håpet det var noen andre. Ikke vet jeg.

Kan jo hende han følte seg tåpelig da han skjønte det var deg :P

Skrevet

Ehhh..Han fikk svar på de than lurte på,- hva mer skulle han si da?

Si meg,- er det en mann du er sammen med,-eller ikke?

Menn er sånn,- de hter lange og mange tekstmeldinger..Sånn er det bare..Finnes unntak,- ja,- men ikke mange...

Slutt og stur og fortsettdagen....Hvor gammel ER du? 12????

Skrevet

Ja for hvor mange norske damer kjenner han liksom, han er britisk. Kanskje rett og slett bare dum, vet alle bruker xx der borte selv til sine søsken / familier. men uansett irriterer meg på at han synes det er greit å bruke laang tid på å svare meg, ikke like spennende å få mld av meg kanskje. Men da han ikke visste hvem jeg var svarte han på flekken gitt!

Skrevet

HI, jeg har en halv-voksen sønn som ikke gidder å svare på meldinger jeg sender han.

Typisk mannfolk, dette.

Han lurte jo på hvem det var fra, og når han fikk vite det var fra deg, var det svar godt nok. Ikke mer hokus pokus enn det.

Skrevet

JODA saken er at jeg spurte han om masse på den første meldingen!! Så kan være at han føler seg dum nå som han ikke skjønner det var meg, skrev jo litt surt på den mld at det var meg ..

12? Er jeg 12 fordi jeg blir sur fordi typen- som JA jeg er sammen med- ikke gidder å svare meg på noe som jeg anser å være viktig??

Thanks!

Skrevet

Glad jeg ikke er typen din for å si det sånn..... Hvis du klikker sånn bare fordi han ikke svarer med en gang..... :o

Herregud da.. Ro deg ned!

Skrevet

jaja.. noen har problemer...not.

Skrevet

Kanskje du bør ta det litt rolig, puste dypt, prøve å tenke klart.

Du lager jo problemer ut av ingenting!

Spør han da vel, hva han tenkte om mld han fikk? Han blir sikkert totalt forvirret hvis du virkelig er sur pga dette.

Jeg er i alle fall forvirret, og jeg er ikke mann.

Skrevet

Denne problemstillingen forstår jeg virkelig ikke.

Skrevet

Slapp nå av! Han har sikkert bare glemt at det var spørsmål i medingen med nytt nummer siden han ble mer opptatt av å finne ut hvem det var som sendte melding.

Det er en kjent sak for meg i allefall at en bør begrense seg i antall spørsmål i en melding. Min mann klarer å svare på ett, max to spørsmål av gangen og han svarer på "enten-eller" spørsmål med ja/nei.

Det er til å rive seg i håret av noen ganger, men dette med mannfolk og ett gjøremål av gangen stemmer forbausende ofte.

Still spørsmålene dine på nytt om en times tid eller så. :-)

Skrevet

ser at det er mange som ikke forstår.. vil bare si at JEG forstår! hadde vært sint jeg også... og i hvert fall hatt flere spørsmål på andre melding til han siden han svarte xxx når han ikke visste det var deg.. og hvis du skrev en lang melding første gangen og spurte om forskjellige ting så burde han forstått det var deg! forstår du er sint!

Skrevet

Og her blomstrer kjærligheten, merker jeg!

Skrevet

Nope enda ikke svar fra ham, og ser han akkurat oppdaterte statusen sin ... jævla idiot.. vil bare legge til at det er ikke første gang noe sånnt skjer.. derfor føler jeg at jeg har hatt nok av dette nå.. han har allltiid unnskyldninger for at han svarer såååå sent og blir sur om JEG ikke svarer fort nok på mld hans

Skrevet

Tar du ikke hintet om at han ikke tar forholdet seriøst?

Og siden du kaller han en idiot, går det begge veier antar jeg?

Skrevet

Unskyld meg,men jeg fatter bare ikke problemet..Og å kalle han jævla idiot på nettet syns jeg igrunnen er ganske usmakelig,syns du framstår ganske så usympatisk her.

Skrevet

Så ring han då!!! Viss spørsmålene i meldingen er såååå viktig.

Herrefred, ikke rart det er krig i verden..

Skrevet

ENIG

Jeg gjør det slutt..

Ikke bare pga det men vært mye annet i det siste også.. Så orker ikke mer..

HI

Skrevet

Siden du er her på dib så antar jeg at du har barn??

Hvordan takler den/de en så ustabil mamma???

Skrevet

Ja.. Dette ventet jeg faktisk på..

Er jeg ustabil fordi jeg ikke befinner meg i at han oppfører seg dårlig mot meg, vet du hele historien - nei?

Jeg synes min datter har en sterk mor og at jeg gjør en bra jobb som mor, og jeg synes du skal holde deg til ting du faktisk vet om. Ikke komme her og påstå utifra et utsagn at en person er ustabil. Du vet ingenting.

HI

Skrevet

Det var da faen så mye pepper HI skulle få da.

Skjønner at du er irritert. Det koster da ikke mange krefter å svare på ei melding...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...