Gå til innhold

Dere som har vært hos fotograf med barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært det, jeg, og bare lurer på om noen kan fortelle meg sånn ca. hva det koster??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotograferin og prøvebilder, 10 stk 1200 kr for en time....Grei timespris det,- sammenlign med hva andre tar,- verksted f.eks....

Men det som koster er å kopiere opp bilder.....hadde jeg visst hvor dyrt det var hadde vi aldri gjort det...490 for 14x18 og 20 x24

Etter det steg prisene raskt....40x50 kostet nært 3000...Den "dårligste" kvaliteten vel og merke....

Takkekort var vel fra ca 25 kr/stk om man skulle ha mange.....

Noen fotografer tilbyr gratis fotografering for spedbarn,- men da må du ta en "normal" fototime innen to år er gått..Men altså, fotografering er o,- bildene koster..Sjekk ut om du får "copy.sight" på bildene i såfall- slik at du kan forstørre de selv....

Skrevet

Det blir fort et par tusen for fotograferingen, prøvebilder, fremkalling og innramming. Også skal en kanskje ha kopi til besteforeldrene?

Selve fotograferingen er gjerne ikke så dyr, men fremkalling/forstørring og innramming koster gjerne litt.

Skrevet

Takk for svar:-) Det synes jeg da hørtes veldig dyrt ut... Men har så lyst til å ha noen "ordentlige" bilder,da... Jeg skal ihvertfall spørre før jeg bestiller, slik at jeg ikke får en kjemperegning!!

Skrevet

har du et bra kamera selv og noen fine laken du kan henge opp som bakgrunn? Ta bildene selv....Kanksje du har noen i familien eller noen venner som er flink til å ta bilder om du ikke vil gjøre det selv???

Skrevet

Husk å få prisen ikke bare på fotograferingen, men også prisliste på fremkalling/forstørring av bildene og innramming.

For når en spør fotografene hva det vil koste er min erfaring at de forteller hva selve fotograferingen koster og er så stille som de bare kan om resten :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...