lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Jeg er i mamma permisjon med min prins på snart 6 mnd.. Og er jo kjempe artig, men kr.sand er kjempe kjedelig!! ingen ting å gjøre.. og Venninner og slik er på jobb og skole.. Hva gjør dere som bor i kr.sand og er i mamma permisjon enn å sitte hjemme og kjede seg!!
Dr. Google Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg har en jente på ca 6mnd og 20 dager vi bor i Kr.sand. www.malindus.blogg.no Kansje vi har noe til felles ? :-) Hvor bor du ?
Gjest Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Helt enig! Jeg har en liten tass på 14 dager, og en på 14 mnd. Nå er størstemann i bhg og jeg vet liksom ikke hva jeg skal ta meg til om dagene. Kanskje vi skulle fått til et treff? Er ikke noe aktivitet på DIB treff siden, men kanskje på tide?
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2009 ja kanskje vi skulle fått til et treff! hadde jo vært kjempe artig! Gratulerer med tassen din!! Håper alt gikk bra med mor og barn
Gjest Skrevet 28. august 2009 #5 Skrevet 28. august 2009 Det er vel litt hva du gjør det til selv. Har du besøkt Åpen barnehage i nærheten av der du bor? Ellers så er det jo babysang og babysvømming. Trilletur med andre i barselgruppen er jo også hyggelig.
Gjest Skrevet 28. august 2009 #6 Skrevet 28. august 2009 Et treff hadde vært helt genialt! Mi jente er snart 7mnd gammel, og jeg holder på å bli gal av å bare gå hjemme og surre. Er jo måte på hvor ofte en skal gjøre rent huset osv..hehe
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 29. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2009 Ja det hadde det, men jeg har ikke peiling på åssen jeg arrangerer et treff altså så hvis noen vil gjøre det så bare å sette igang
Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Da setter jeg opp et treff:-) For å finne det gå inn på DIB-treff her på menyen til venstre, så velge vest agder. Så kan vi se om det er noe respons:-) Finner bare en dag, så kan dere jo si ifra om ikke det passer.
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 29. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2009 gjorde ddet men fant ikke noe jeg melder meg glatt på hihi blir morro å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå