Gå til innhold

Kosthold i sprayperioden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Holder dere dere helt unna kaffe og te mens dere sprayer/tar sprøyter?

Andre hensyn dere tar?

jeg prøver å spise sundt og holde meg unna sukker, men begynte plutselig å tenke på om jeg burde tenke på andre ting.

D09 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne.

Så at ei skrev at hun ikke drakk melk heller. Hvorfor holde seg unna det?

Røyk og alkohol er en selvfølge...

Skrevet

under spray perioden lever jeg som normalt...det fikk jeg beskjed om at det er ingen hensyn å ta i så måte når en kun sprayer men når sprøytene begynner er det null røyk,alkohol,koffein og sukker

foreløpig når jeg nå kun sprayer levre jeg sundt og skeier litt ut men alt med måte..går ikke på fylla men koser oss med ett glass vin og ne øl i ny og ne og prøver å trappe ned på sigarettene nå fram mot sprøytestart...

Skrevet

Jeg levde også som før i sprayperioden, men trappet ned på alkohol og usunn mat. Da ble det heller ikke en kjempestor overgang etter innsett. Men mannen min var helt avholds på alkohol siste måneden før uttak.

angående melk som du spør om, så svarte jeg dette i det andre innlegget;

"Angående melk så er det faktisk ikke så sunt som alle reklamekampanjer vil ha det til... For at kroppen i det hele tatt skal kunne nyttiggjøre seg vitaminene i melken, så trengs også melkefettet - altså er eks skummet melk til ingen nytte... Og melk i seg selv legger seg som et slimlag i tarmene og kan hindre opp mot 60% opptak av næringsstoffer fra den andre maten du spiser (og vitaminpiller o.l). Så det er ikke noe tap for kroppen din å drikke lite melk ;-)"

Det betyr jo ikke at alle trenger å holde seg unna, men generelt kan det være lurt å trappe ned på melkeprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...