Smiley :) Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Er det noen som vet om man kan få tak i strømpebukser med antiskli under føttene? Har hørt rundt på de "vanlige" butikkene som h&m, lindex og cubus, men de har ikke hørt om noe sånt... Må da finnes ett eller annet sted. Noen som vet????
MammantilPatrick Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Har nettopp kjøpt på sparkjøp. Antiski både under føttene og på knærne.
Smiley :) Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Takk Det er sånn bestillingskatalog det ikke sant? Har de en nettside man kan bestille fra kanskje?
Babyønske �� Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Jeg kjøpte på Cubus. Ellers har de på Sparkjøp som ble sagt her. www.sparkjop.no
Smiley :) Skrevet 27. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2009 Tusen takk Begge to... Cubus på stovner hadde ikke, men så på siden til spar kjøp og de har ser jeg. Har jo butikk i hønefoss også de, det er ikke så altfor langt å kjøre. Kan jo også høre i noen andre cubus butikker
Gothic Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Bogerud har, har kjøpt selv i butikken på Gunerius.
LegallyBlond Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Safa har, tror det er de som selges på Spar Kjøp også. Så har jeg sett i noen barnetøyforretninger (blandt annet på reflex, men ikke kjeder som hm, cubus osv), tror den ene var av merket maximo kids.
LegallyBlond Skrevet 27. august 2009 #9 Skrevet 27. august 2009 Jo forresten har Cubus noen strømpebukser med antiskli opp til str 92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå