veldig fødeklar Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 vi venter nr 3, og det ser ut til å bli ei jente. Siden dette sannsynligvis er mitt siste svangerskap kunne det jo vert gøy å prøve 3d. Har funnet ut at volvat på hamar tar slik 3d-ul, men er usikker på hva det koster. Noen som vil dele sine erfaringer fra 3d med meg?
♥2 små gull♥ Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Jeg har hørt om priser alt fra 900 til 1500. Varierer veldig tror jeg. Men det vanligste er nok et sted midt i mellom, ca. 1200.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 i stavanger koster det 800 og i kristiansand koster det 900! skal selv på 3d og gleder meg veldig! Har vært med ei venninne, og det var en flott opplevelse:) Må si at barnet du ser på ultralyden ikke er "identisk" med det du ser på 3d, men det er morro å se forskjellige trekk som f.eks nesa, munnen og hårfeste:) Flere av mine venner har tatt 3d, og barna forandrer seg mye frem til termin..men det er verd opplevelsen:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 i stavanger koster det 800 og i kristiansand koster det 900! skal selv på 3d og gleder meg veldig! Har vært med ei venninne, og det var en flott opplevelse:) Må si at barnet du ser på ultralyden ikke er "identisk" med det du ser på 3d, men det er morro å se forskjellige trekk som f.eks nesa, munnen og hårfeste:) Flere av mine venner har tatt 3d, og barna forandrer seg mye frem til termin..men det er verd opplevelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå