Gå til innhold

hva koster privat, ekstra 3d-ul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi venter nr 3, og det ser ut til å bli ei jente. Siden dette sannsynligvis er mitt siste svangerskap kunne det jo vert gøy å prøve 3d. Har funnet ut at volvat på hamar tar slik 3d-ul, men er usikker på hva det koster.

 

Noen som vil dele sine erfaringer fra 3d med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om priser alt fra 900 til 1500. Varierer veldig tror jeg. Men det vanligste er nok et sted midt i mellom, ca. 1200.

Skrevet

i stavanger koster det 800 og i kristiansand koster det 900!

 

skal selv på 3d og gleder meg veldig! Har vært med ei venninne, og det var en flott opplevelse:)

Må si at barnet du ser på ultralyden ikke er "identisk" med det du ser på 3d, men det er morro å se forskjellige trekk som f.eks nesa, munnen og hårfeste:)

 

Flere av mine venner har tatt 3d, og barna forandrer seg mye frem til termin..men det er verd opplevelsen:)

Skrevet

i stavanger koster det 800 og i kristiansand koster det 900!

 

skal selv på 3d og gleder meg veldig! Har vært med ei venninne, og det var en flott opplevelse:)

Må si at barnet du ser på ultralyden ikke er "identisk" med det du ser på 3d, men det er morro å se forskjellige trekk som f.eks nesa, munnen og hårfeste:)

 

Flere av mine venner har tatt 3d, og barna forandrer seg mye frem til termin..men det er verd opplevelsen:)

Skrevet

hm..kom visst to ganger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...