Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #1 Skrevet 27. august 2009 Uff, det går omgangssyke i barnehagen og i dag er det poden sin tur til å få det. Jeg har alltid vært heldig og aldri hatt mange runder med spysjuka, og jeg virkelig hater det. Nå som barnehagen er i bildet må jeg nok belage med på at flaksen er over:( Det sies at denne gangen varer sjauet for de fleste bare ett døgn. Hvor sjuk pleier man å bli? Vil jeg klare å ta meg av sønnen min alene hjemme hvis vi får det begge to? Hender at man kaster opp et par dager, og så er det over? *håpe*
Gjest Skrevet 27. august 2009 #2 Skrevet 27. august 2009 Vanlig runde er vel å vrenge tarmer og magesekk max 48 timer. Men det er ikke sikkert du får det om ungen har det, vi har sluppet unna.
Agehya Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Når jeg har vært så "heldig" å få det, har jeg kastet opp 1-2 ganger, og vært generelt dårlig i 1 døgn ca. Men de to siste gangene barna har hatt det, har jeg sluppet unna. Dvs. hatt det hos meg. De har visst en tendens til å få det hos faren, stakkar mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå