Gå til innhold

Mødre som konstant slanker seg, men gir drittmat til ungene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Ser i bloggene at veldig mange unge jenter spiser en skikkelig streng diett med mye proteiner og lite karbo og fett, og er syltynne. Babyene deres får derimot ferdigpizza, sjokolade og annen drittmat, og er ofte ganske runde.

Hvorfor blir det sånn? Selv gir jeg sønnen min veldig næringsrik og god kost, mens jeg kanskje tar det mer lettvint med min egen kost.

Unner ikke folk ungene sine det beste? Skjønner ingenting jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er like ille,- legg merke tila t begge deler synes jeg er ille,- med mødre og fedre som propper i seg usunn mat og er inaktive ogfete og som forer barna kun sunn mat i den tro at de da vil fortsette og spise bare sundt,-forde de "ser aldri" foreldre spise usunt...

Nei spis den samme mat som barna,- sammen med de..Ut og beveges seg nok,- så blir alt bra :o)

Syke folk,-blir syke barn...

Skrevet

Å ja, du har vært på bloggen til Babygullz, skjønner vi...

Skrevet

Det er litt rart, ja. Kanskje de tror at junk maten er bra for ungene siden ungene sikkert liker den godt? Eller kanskje de syns det er godt sjøl men ikke kan spise det pga. slanking, man ungen slanker seg jo ikke så de kan "kose seg".

Skrevet

Det er vel ikke sikkert at disse barna får sånn mat ofte, selv om du har lest om et par tilfeller der de gir barna junk.

Det at de har runde babyen trenger da ikke bety at de bare spiser usunt. 1.5-åringen min har alltid vært stor, men aldri spist usunt. Ammet henne lenge, og har laget all maten vår fra bunnen. Spiser fisk flere ganger i uka. Likevel har hun gode bollekinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...